AS23
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go inloggen is momenteel niet mogelijk , zegt ie al maanden .....

Heb vodafone abb en ziggo.

 

Andere post gelezen maar zie nergens oplossing, wel veel mensen met dezelfde problemen 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oplossing is er ..... met een grote Ziggo bijsmaak

 

Zoals verteld was ik alle diensten van Ziggo kwijt

Ziggo App:

Dit kan blijkbaar alleen achter de schermen opgelost worden, nadat ik van alles gevraagd was te doen.

2x toe ben ik gebeld dat opgelost zou maar niet het geval was. De laatste medewerker legde uit dat ze steeds in 1 systeem iets aan het aanpassen waren maar niet het andere systeem aanpasde. Dat is nu gebeurd .... en ja hoor het doet het.

 

Oplossing voor dit topic: Ziggo moet achter de schermen het oplossen, het plaatsen van het topic in de community en zoeken naar oplossing is dus zinloos.

 

De Ziggo Bijsmaak: "meneer het probleem ligt bij u"

Al een jaar heb ik wegvallend internet. Meneer het ligt aan uw kabel, het ligt aan uw eigen firewall, het ligt aan de connectoren, verzin het maar. Ik heb ALLES vervangen. En internet bleef wegvallen ramdom en dus niet reproduceeerbaar. Met behulp van eigen ingehuurde IT specialist kon ik eindelijk aantonen dat probleem buiten de deur lag.

Monteur komt gisterenochtend langs (waar Ziggo 50 euro rekend) en constateert binnen 2 min dat ik gelijk heb. Er is een kabelbeschadiging op 1 meter buiten mijn huis en instellingsfout in de centrale kast ...... zijn we 1 jaar verder dus ....

Gisterenmiddag komen ze gelijk graven, top hoe snel dat ging. Monteur gaat pas weg als internet 100% werkt. En dat deed het .... tot vanochtend. Algehele storing en alle diensten liggen er nu weer uit tot as maandag.......

 

TV, al maanden kan ik geen replay zien en lukt de box niet om te updaten.

Monteur van gisteren zegt, "u heeft ook een zeer oude mediabox, meer dan 10jaar" klopt zeg ik, ik krijg geen nieuwe, vaak omgevraagd. Deze box kan niet updaten met slecht internet geeft hij aan. Echter gisteren nadat internet werkte lukte het nog niet.

Online zie ik dat ik met mijn abbonement een next kan krijgen (50cent bij betalen). of ik dan wel even een jaarcontract wilt tekenen, 20 euro aansluitkosten wilt betalen (na moeilijk doen laten ze die vervallen).

 

gvmd0293u*&#^$*&^*@(&*@GVD. 

Ik ben meer dan 20 jaar klant, zo ga je niet met je klanten om. En dan komt ook nog een standaard email met de vraag of alles werkt? Zo niet of ik dan de box opnieuw wilt starten en anders klantenservice wilt bellen. Dan begint de ellende dus weer van voor af aan.

 

Nee beste mensen van Ziggo. U dient pas te stoppen als alle dienstverlening werkt en niet eerder weg te gaan ipv het probleem weer bij de klant neer te leggen.

 

En hoe gaat u om

Met een jaar verlenen van slecht internet

Met meer dan een jaar geen Ziggo App

Met maanden geen TV replay

Met weken helemaal geen TV

Met nu weer 4 dagen alles plat

Met alle investeringen die u mij liet doen?

....

het lag allemaal buiten mijn invloed om blijkt.

of moet ik nu weer achteraan sluiten bij de klantenservice .....

 

 

Bekijk in context

33 Reacties 33
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49499Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11066Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 388Posts
  • 38Oplossingen
  • 81Likes

Hallo @AS23 , irritant dat je niet kunt inloggen in onze Ziggo GO. 

De inloggegevens van je Ziggo GO zijn hetzelfde als je eigen Mijn Ziggo account. Kun je daar wel inkomen? 
Als je wel kunt inloggen in je eigen Mijn Ziggo account, dan raad ik je aan om het Mijn Ziggo wachtwoord eenmaal aan te passen. Daarna zou binnen uiterlijk 24 uur ook moeten kunnen inloggen op Ziggo Go. 

Laat je het ons weten als je hierover aanvullende vragen hebt?
Mocht je nog tegen een probleem aanlopen, laat mij dan ook weten welke foutmelding je exact ziet. 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ga het proberen

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 388Posts
  • 38Oplossingen
  • 81Likes

Hallo @AS23 , is het inmiddels gelukt? 
Als je nog aanvullende vragen hebt voor onze Community leden, laat je het dan weten? 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

helaas dezelfde melding 😕

ziggo.jpg

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 388Posts
  • 38Oplossingen
  • 81Likes

Jammer dat je toch nog tegen dit probleem aanloopt, @AS23 . Om een beter beeld te krijgen van deze situatie, zou je de volgende vragen willen beantwoorden: 

- Lukt het inloggen in Mijn Ziggo wel ? Daar kun je wel al je producten bekijken?
- Lukt het inloggen wel als je in een andere browser (Chrome / Edge) naar https://www.ziggogo.tv/nl.html gaat? En welke heb je al getest?
- Wil je eens controleren of je wel de juiste app gebruikt van ons via: https://www.ziggo.nl/televisie/online-tv-kijken

Alvast bedankt! 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Meindert,.

 

  • Ja mijn ziggo is geen probleem op de laptop, probleem zit hem in de app op mijn gsm
  • andere browser is dus niet nodig
  • ja ik heb de juiste app, getest volgens jouw link

De gebruikersnaam en ww zijn ook goed. Want als ik met opzet fout ww intik dan krijg ik de melding dat het niet goed is. Tik ik gebruikersnaam en ww goed dan krijg ik melding "inloggen momenteel niet mogelijk" Dus het wordt wel herkend blijkbaar ....

Ik eb het zowqel gebrobeerd als op WIFI en op 5G. (Ik zit ook bij vodafone)

 

Hoop dat je nog meer ideeen hebt?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9012Posts
  • 741Oplossingen
  • 2044Likes

@AS23 Super dat je de zaken die mijn collega @Meindert noemt al gecheckt hebt. Wil je anders nog eens het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen? Verwijder de Ziggo Go app en installeer deze daarna opnieuw. Log daarna in met het nieuwe wachtwoord. Let op: als je het Vodafone account gekoppeld hebt met Mijn Ziggo dan is je gebruikersnaam het e-mailadres wat je ook voor My Vodafone gebruikte.

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Paul,

ga ik proberen als vodafone weer in de lucht is 😉 en kom er dan op terug

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9012Posts
  • 741Oplossingen
  • 2044Likes

@AS23 Top, dan wachten we jouw bevindingen even af. 😉

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi Paul,

 

Eerst app gedeinstalleerd, toen inloggen mijn ziggo en ww veranderd.

App opnieuw geinstalleerd en wederom zelfde boodschap "inloggen is momenteel niet mogelijk", zie foto hierboven in de berichten.

 

Als ik een fout ww intikt dan krijg ik de melding "controleer je gebruikersnaam en wachtwoord", dus systeem herkend wel dat ik inlog maar "momenteel" mag het nog steeds niet .....

 

Ik hoor graag de oplossing.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9012Posts
  • 741Oplossingen
  • 2044Likes

@AS23 Jammer dat de genoemde stappen niet geholpen hebben! Ik ben bang dat je last hebt van de algemene storing die op dit moment bij een deel van onze klanten speelt. Hiervoor loopt op dit moment een onderzoek. Ik heb ook jouw melding doorgeven aan de collega's die hiermee bezig zijn. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik laat het weten zodra ik meer informatie voor je heb. 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Paul,

Dat is vervelend, echter het is niet "momenteel" het is al ruim een jaar zo ......

Dus een oplossing mag er toch wel een keer komen, ik hoor het graag

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9012Posts
  • 741Oplossingen
  • 2044Likes

@AS23 Ik kan me dan goed voorstellen dat je dan helemaal op een spoedige oplossing zit te wachten! De kwestie heb ik nu neergelegd bij de afdeling die hiermee bezig is. Zodra ik een terugkoppeling voor je heb laat ik het jou weten. 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Paul,

We zijn nu weer weekjes verder en ik heb inderdaad belletje gehad dat het zou moeten werken. Helaas nog niet.

 

Daarbij komt dat nu ook mijn ziggo box er mee is gestopt. Krijg error SP 0.1.6

 

Dus nu helemaal geen ziggo meer 😞

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 223Oplossingen
  • 476Likes

@AS23 Oef. Je loopt nog altijd tegen dezelfde foutcodes aan als eerder benoemd in dit topic? Ondervind je vandaag de dag ook nog de foutcode op de Mediabox XL? Met daarbij offline in het display? Heb je een foto van de hoofdaansluiting? Daarnaast ben ik benieuwd of je voorheen de oude of nieuwe menu structuur zag. De reden: sommige Mediabox XL types zijn in achterliggende IT systemen al wel gemigreerd naar de nieuwe software, maar blijkt het in de praktijk niet het geval te zijn. Dat resulteert in deze foutcode, zien we de afgelopen dagen. 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Vincent 

 

Het wordt alleen maar erger. Sinds gisteren een internet verbinding van down 6Mbps. Heb mijn laptop rechtstreeks op modem gehangen die met door ziggo geleverde kabel op door ziggo geleverde splitter op de hoofdaansluiting. En heb vandaag knipperlicht verbinding van down 0.5Mbps tot 12Mbps. Via tracert erachter dat er time outs plaatsvinden bij Ziggo, buiten mijn huis dus.

Ik woon nu een jaar op dit adres en heb geen 2 maanden ongestoord internet, televisie en Ziggo Go App gehad....

Het uitvallen van services kan ik niet reproduceren omdat het random gebeurd en ik niks wijzig, alleen op advies Ziggo.

 

Ben er beetje klaar mee dat ik steeds vanalles moet proberen en vervangen....

 

Dus vanaf vandaag geen televisie en geen internet meer .....

 

Graag een oplossing! 

Ps in bijlage de gevraagde foto

20211109_101559.jpg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49499Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11066Likes

@AS23 Is dit de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?

Zo nee, Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto.

 

Het ziet er in ieder geval niet zo uit, zoals het hoort te zijn.

Is er ergens een groene kabel te vinden die ergens aangesloten zit?

b.v. in de meterkast?

 

 

AS23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oplossing is er ..... met een grote Ziggo bijsmaak

 

Zoals verteld was ik alle diensten van Ziggo kwijt

Ziggo App:

Dit kan blijkbaar alleen achter de schermen opgelost worden, nadat ik van alles gevraagd was te doen.

2x toe ben ik gebeld dat opgelost zou maar niet het geval was. De laatste medewerker legde uit dat ze steeds in 1 systeem iets aan het aanpassen waren maar niet het andere systeem aanpasde. Dat is nu gebeurd .... en ja hoor het doet het.

 

Oplossing voor dit topic: Ziggo moet achter de schermen het oplossen, het plaatsen van het topic in de community en zoeken naar oplossing is dus zinloos.

 

De Ziggo Bijsmaak: "meneer het probleem ligt bij u"

Al een jaar heb ik wegvallend internet. Meneer het ligt aan uw kabel, het ligt aan uw eigen firewall, het ligt aan de connectoren, verzin het maar. Ik heb ALLES vervangen. En internet bleef wegvallen ramdom en dus niet reproduceeerbaar. Met behulp van eigen ingehuurde IT specialist kon ik eindelijk aantonen dat probleem buiten de deur lag.

Monteur komt gisterenochtend langs (waar Ziggo 50 euro rekend) en constateert binnen 2 min dat ik gelijk heb. Er is een kabelbeschadiging op 1 meter buiten mijn huis en instellingsfout in de centrale kast ...... zijn we 1 jaar verder dus ....

Gisterenmiddag komen ze gelijk graven, top hoe snel dat ging. Monteur gaat pas weg als internet 100% werkt. En dat deed het .... tot vanochtend. Algehele storing en alle diensten liggen er nu weer uit tot as maandag.......

 

TV, al maanden kan ik geen replay zien en lukt de box niet om te updaten.

Monteur van gisteren zegt, "u heeft ook een zeer oude mediabox, meer dan 10jaar" klopt zeg ik, ik krijg geen nieuwe, vaak omgevraagd. Deze box kan niet updaten met slecht internet geeft hij aan. Echter gisteren nadat internet werkte lukte het nog niet.

Online zie ik dat ik met mijn abbonement een next kan krijgen (50cent bij betalen). of ik dan wel even een jaarcontract wilt tekenen, 20 euro aansluitkosten wilt betalen (na moeilijk doen laten ze die vervallen).

 

gvmd0293u*&#^$*&^*@(&*@GVD. 

Ik ben meer dan 20 jaar klant, zo ga je niet met je klanten om. En dan komt ook nog een standaard email met de vraag of alles werkt? Zo niet of ik dan de box opnieuw wilt starten en anders klantenservice wilt bellen. Dan begint de ellende dus weer van voor af aan.

 

Nee beste mensen van Ziggo. U dient pas te stoppen als alle dienstverlening werkt en niet eerder weg te gaan ipv het probleem weer bij de klant neer te leggen.

 

En hoe gaat u om

Met een jaar verlenen van slecht internet

Met meer dan een jaar geen Ziggo App

Met maanden geen TV replay

Met weken helemaal geen TV

Met nu weer 4 dagen alles plat

Met alle investeringen die u mij liet doen?

....

het lag allemaal buiten mijn invloed om blijkt.

of moet ik nu weer achteraan sluiten bij de klantenservice .....

 

 

Bekijk in context

Uitgelicht topic