TV kijken in browser via Ziggo go heeft geen geluid. Luidspreker rechtsboven is gecontrolleerd. Laptop heeft geluid. Ander sites B.v. radio geeft wel geluid via de browser (google chrome)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het gevonden. Net naast het kruisje om een tabblad af te sluiten stond een luidspreker met een kruisje er door. Hoe (mijn vader in verzorgingstehuis 🙂 het is gelukt om het uit te zetten, ga ik nog bekijken.
Bedankt voor de reacties!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gebeurt er in de browser Edge?
Bijvoorbeeld in de browser Firefox kan door op het slotje te klikken de toestemmingen gecontroleerd worden. Misschien dat daar per ongeluk het afspelen van geluid voor de Ziggogo.tv site is geblokkeerd.
In Edge ook geen geluid.
Ik heb het gevonden. Net naast het kruisje om een tabblad af te sluiten stond een luidspreker met een kruisje er door. Hoe (mijn vader in verzorgingstehuis 🙂 het is gelukt om het uit te zetten, ga ik nog bekijken.
Bedankt voor de reacties!
Ik wist dat het kan, maar niet verwacht dat dit het zou zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.