1
Vraag
2
Reacties
Bvanheumen

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go - geen toestemming -> je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Beste ziggo community, 


Januari 2022 hebben we ons abbonement opnieuw laten ingaan met nieuwe tarieven - doorstart van het oude abbonement -> internet en tv complete van Ziggo

Het afgelopen jaar hebben we nooit problemen gehad met Ziggo Go, helaas sinds het verlengen is deze ermee gestopt en geeft aan in de app als je op TV & Replay klikt: Geen toestemming: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

 

Ziggo gebeld, langs in de winkel -> abbo is alles in orde en moet Ziggo Go bevatten... 

Wie o wie kan hier helpen 

** Moderator edit: Privégegevens verwijderd ivm privacy **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@Bvanheumen dank voor je aanvulling en sorry dat je wat langer hebt moeten wachten. 
Ik heb de gegevens doorgestuurd, dat is dus nog eens afwachten totdat deze behandeld is. Je wordt hierover gebeld met een update. Dan moet het direct ook werken. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan kijken hoe het in de achtergrond ingesteld staat en wat er moet gebeuren om dit op te lossen en/of de juiste mensen bereiken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Bvanheumen Welkom op de Ziggo Community.

Goed dat je deze problemen kenbaar maakt. 

Er zijn problemen geweest met de synchronisatie tussen accounts en wat klanten daadwerkelijk afnemen. 
Kun je mij van de volgende gegevens voorzien?

- Klantnummer: *Deze hebben wij.
- Ziggo Go gebruikersnaam: *Deze hebben wij.
- Startdatum geïnstalleerde producten: Dit regelen wij*
- Foutmelding: 
- Geteste films en series:
- Welke zenders heb je getest:
- Werkt het op de mediabox:

Dan zet ik dit door naar de afdeling die dit oplost.

Bvanheumen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

B94DEFEB-DBA9-4662-AC43-E02F02F06CB8.png

 hi Jiri,

 

Dank voor je hulp! de mediabox op de televisie doet alles het naar wens, ook de extra zenderpakketten.

 

Het gaat in dit geval echt alleen om ziggo go, zie bovenstaande screenshot. Ziggo go werkt zowel niet in de app (ook opnieuw geïnstalleerd) als op de laptop. Hier krijg ik de foutmelding.

 

Kortom, mediabox en internet werken naar behoren. Alleen ziggo go op alle apparaten geeft dezelfde foutmelding.

 

dank alvast 

 

 

Bvanheumen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jiri @Bert  zie bovenstaand bericht

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

@Bvanheumen dank voor je aanvulling en sorry dat je wat langer hebt moeten wachten. 
Ik heb de gegevens doorgestuurd, dat is dus nog eens afwachten totdat deze behandeld is. Je wordt hierover gebeld met een update. Dan moet het direct ook werken. 

Bvanheumen
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Jos,

 

dank voor het terugkomen. Enig idee hoe lang dit kan duren?

 

thanks alvast 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Bvanheumen

 

Helaas is er nog geen update bekend. De oplossingspartijen hebben het in onderzoek. In sommige situaties kan het helpen om je profiel uit te loggen en opnieuw in te loggen. Mocht dit bij jou niet werken, dan is het echt even afwachten tot een fix wordt uitgerold.

trinh-thai

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Jos, het bovenstaande probleem hebben we ook sinds afgelopen week. Abonnement is verlengd en alles doet het, alleen de ziggo go geeft “geen toestemming, je hebt een abonnement nodig om dit te kijken” aan. Kun je ons hierbij helpen?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

@trinh-thai natuurlijk helpen wij je hier graag verder mee. We hebben inmiddels een update van onze Ziggo GO beschikbaar gesteld. Zou je onze app eens willen verwijderen en daarna opnieuw willen installeren? Mogelijk heb je de laatste update gemist.

Lukt het hierna nog steeds niet? Dan heb ik wat meer gegevens van je nodig. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden. Wanneer je op deze link klikt, kom je in je Ziggo Community profiel. Wanneer je hier naar beneden scrolt, dan zie je de ruimte voor je postcode en huisnummer.

Zodra jij je adresgegevens in je profiel hebt gezet, zou jij dan in een reactie hier in dit topic mij van de volgende gegevens willen voorzien?

- Klantnummer: (Deze hebben wij) 
- Ziggo Go gebruikersnaam: (Deze hebben wij)
- Startdatum geïnstalleerde producten: (Deze hebben wij)
- Foutmelding (heb je al gestuurd)
- Geteste films en series:
- Welke zenders heb je getest:
- Werkt het op de mediabox:
- Werkt het wel op ZiggoGO.tv via een browser?

 

trinh-thai

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

-ziggogo app is up to date op alle apparaten

-adresgegevens staan er in

-geen films en series getest

-zenders doen het op tv, niet op de app

-ci+module ipv mediabox

-ziggogo.tv doet het niet

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Thanks voor het doorgeven van de gevraagde info! 

Ik zet de gegevens door naar de afdeling die hier mee bezig is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic