1
Vraag
2
Reacties
H.Zyl

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go geeft melding: Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. -1003

Ik krijg sinds afgelopen zaterdag voortdurend n melding "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. -1003"

Op mijn iPad kan ik dus geen live tv programma's kijken, bovendien bij terugkijken van uitzendingen zeer frequent onderbrekingen en stilstaand beeld gevolgd door voornoemde melding.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @H.Zyl - Voor de zichtbaarheid van je oplossing die je hier hebt geplaatst, kopieer ik hem hier ook nog even:

Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed ziggo go het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay.  Vervolgens die apps weer geïnstalleerd. Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar  van generatie vulpen. Dank voor de tip over beveiligingsapps:duim_omhoog: Fijne dag en hartelijke groet

Bekijk in context

5 Reacties 5
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @H.Zyl, welkom op de Ziggo Community!

We hebben sinds zaterdag nog een andere melding binnen gekregen, maar ik kan de foutmelding nog niet zo goed plaatsen. Kijk je via de browser op je iPad of via de app? 

H.Zyl
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik kijk via de app op de iPad. Ik kan wel kijken als ik "start vanaf het begin", niet als ik "Kijk live" kies. Bovendien met grote frequentie onderbrekingen en stilstaand beeld overgaand in de mededeling " deze video is niet beschikbaar". Geen problemen op de iPhone (ook via app) of of de laptop (via browser). De ergernis is groot en wordt duur betaald. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Helder! Dan moeten we ons focussen op je iPad dus. Maak je gebruik van een blauwlichtfilter of soorgelijke app die invloed heeft op het scherm? Denk ook aan beveiligingsapps. Mogelijk hebben zij invloed hierop. Ik heb je melding doorgezet, maar we zien op andere plaatsen nog geen meldingen hiervan.

H.Zyl
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels zelfde probleem op mijn iPhone. Op iPhone van mijn echtgenote werkt de ziggo go app probleemloos. Blauwfilter uitschakelen biedt geen soelaas. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7381Posts
  • 874Oplossingen
  • 3079Likes

Hi @H.Zyl - Voor de zichtbaarheid van je oplossing die je hier hebt geplaatst, kopieer ik hem hier ook nog even:

Ik heb alle beveiligingsapps er afgehaald. Toen deed ziggo go het weer prima, zowel live als kijken vanaf begin en replay.  Vervolgens die apps weer geïnstalleerd. Leverde niet opnieuw problemen op, noch op iPad noch op iPhone. Kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden. Dat ik dit nou voor elkaar heb gekregen terwijl ik toch echt n nitwit ben in dit vakgebied, niet van generatie beeldscherm en toetsenbord maar  van generatie vulpen. Dank voor de tip over beveiligingsapps:duim_omhoog: Fijne dag en hartelijke groet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic