RHk1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go geeft aan trage verbinding

Sinds ik vandaag overgeschakeld ben naar software versie 15.5 op mijn ipad mini werkt ziggo go niet meer. Ik zie alle programma’s, maar als ik ze aanklik lukt het streamen niet. Hoewel ik een internetsnelheid van 400mbps heb geeft de app als melding trage internetverbinding. Heb ipad al opnieuw opgestart en ook ziggo app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.

iemand een idee?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19112Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

@rustem.galin @JP999 Er zijn op dit moment meer problemen bekend met de Ziggo GO (TV) app i.c.m Android TV (boxen) & Firestick TV. Er komt rond 9 juli een update voor de Ziggo GO app waarin onderstaande zaken opgelost worden:
 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst
     

Voor de problemen met Ziggo GO op de iPad mini raad ik aan dit topic in de gaten te houden. 

4 Reacties 4
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8943Posts
  • 1051Oplossingen
  • 3971Likes

Hi @RHk1, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat je hier tegenaan loopt. We zien meer meldingen van de iPad mini waarbij je tegen diverse foutmeldingen aan kunt lopen, waaronder 'trage verbinding'. Op dit moment hebben we dit in onderzoek, ik stel voor dat we in dit topic verder gaan om alle informatie centraal te houden.

rustem.galin

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik krijg tevens op mijn android tv (sony xh90) regelmatig de melding: ‘trage verbinding, het lijkt erop dat je netwerk momenteel te druk is. Probeer het later opnieuw’. Met mn oude modem had ik dit probleem nog nooit.

JP999

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit speelt niet alleen bij ipads, ik heb zelf 3 Amazone Firesticks en sinds de update krijg ik de melding van trage internet verbinding, bij de oude versie totaal geen problemen.. 1 Firestick bevindt zich 1 mtr van een wifi punt dus echt software probleem :(.

Verder veel storingen/hangen/blokkeren bij gebruik in Firefox browser.. 😞

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19112Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes

@rustem.galin @JP999 Er zijn op dit moment meer problemen bekend met de Ziggo GO (TV) app i.c.m Android TV (boxen) & Firestick TV. Er komt rond 9 juli een update voor de Ziggo GO app waarin onderstaande zaken opgelost worden:
 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst
     

Voor de problemen met Ziggo GO op de iPad mini raad ik aan dit topic in de gaten te houden. 

Uitgelicht topic