Brein Breker

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Ziggo go foutmelding (incognito modus)

Een breinbreker: Wanneer wordt het probleem van ziggogo.tv opgelost? Ik kijk alleen televisie via Ziggo met de ZiggoGo.app via Chrome op een iMac. Ziggo Go geeft sinds vandaag via allerlei kanalen bij inloggen de foutmelding "Deze website wordt helaas niet ondersteund in private (incognito) modus. Hierdoor kun je geen video's afspelen."

En wanneer je (tóch) probeert een programma te bekijken: "Helaas is het niet mogelijk een video te bekijken in incognito modus."  Aan mijn kant is niets veranderd sinds gisteren, toen het nog wel lukte programma's te bekijken.  Ik ben dan ook niet ineens in incognito modus deze link aan het benaderen. Inloggen lukt wel. Zien welke programma's ik allemaal had kunnen zien op dit moment lukt ook, maar ze bekijken dus niet.

 

Op Twitter zie ik meer mensen met hetzelfde probleem vandaag. Ik zou graag de dodenherdenking volgen. Wie weet raad?

 

Mijn dank is groot!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FMC

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Misschien is dit voor jullie de oplossing, had hetzelfde probleeem chrome (laatste build) windows 10 pro laatste build:

 

  • in chrome, klik op de 3 puntjes rechtsboven en ga naar settings
  • kies dan privacy and security en klik op de OPTIE cookies and other site data (>)
  • scroll naar beneden, kies dan de OPTIE "Sites that can always use cookies"
  • klik op ADD en vul daar de url www.ziggogo.tv in en voeg deze toe
  • start na deze aangepaste setting in google chrome, ziggo go opnieuw op 

 

de foutmelding zou dan moeten verdwijnen ( bij mij werkte deze oplossing naar lang zoeken naar de juiste setting)
ik heb het vermoeden dat ziggo zijn site wat heeft aangepast inverband met cookies
probeer dit maar eens

 

ziggogo = https://www.ziggogo.tv

Bekijk in context

99 Reacties 99
Kaatje1212

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Gisteren niks aan de hand, en vandaag schijn ik in de incognito modus te staan. heel vreemd.

 

Maarten_Karel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde met Chrome op Windows 10 PC. Edge werkt wel, maar ik zou het graag weer via Chrome willen kunnen kijken!

Fabiola29

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het ook met Chrome op Windows 10 PC. ik zou ook graag via Chrome blijven kijken.

 

Kaatje1212

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hier hetzelfde probleem. Ik heb al contact met Ziggo via de Mijn Ziggo app, maar ik kom geen steek verder.

Brein Breker
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hmm. Safari blijkt het hier wel te doen, terwijl Chrome het begaf.

De herdenking heb ik nog kunnen meemaken. [gepaste stilte]

 

Ook daarna geeft ziggogo via chrome nog steeds dezelfde foutmelding.

Ik ga er niet meer over nadenken. Een 4 mei mysterie.

Voor degenen die nog niets kunnen zien: probeer ziggogo.tv vanuit een andere browser te benaderen.

Wie weet lost dat ook jullie probleem op. Het echte probleem laten we aan de ziggo technische support.. Oké?

Kaatje1212

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

ik heb het probleem met de incognito modus in Chrome, Edge en via de Ziggo Go app. 

Aan mijn kant is niets gewijzigd, of veranderd. 

Brein Breker
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Helaas lieve mensen, als het je al lukt via een andere browser, sluit dan niet af, zoals ik deed...

Inmiddels geeft ziggogo.tv via Safari niet eens meer de mogelijkheid tot inloggen, en zijn alle pagina's onder de menu's aan de linkerkant (Home, TV&Replay, Movies&Series, Bewaard en Instellingen) alsmede alle tabbladen (zoals  "TV KIJKEN" en "TV GIDS") helemaal zwart.

Wat een puinhoop.

pjhartog3012

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ervaar ook het probleem met de melding over die incognito modus!? Via Chrome krijg ik die melding, maar het lukte mij zojuist wel via Edge in te loggen en te gaan kijken naar Champions League voetbal?!

Stefan Peelen

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb er ook last van , schijnbaar sta ik in incognito modus ????? heb niks veranderd . dit moet voor het weekend opgelost zijn anders vliegt ziggo eruit. glasvezel kabel ligt al bij de deur

 

fredschut1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en geen problemen meer.

Harry72

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Ontdekker,

Voor mij geld hetzelfde probleem. Welke app heb je opnieuw geïnstalleerd?

In Edge heb ik het probleem niet!

Contact met Ziggo probeer ik niet eens; hopeloze zaak en eindeloze doorverwijzingen naar idiote en onnuttige "oplossingen" die je mag proberen!!!!!!!

Overweeg inderdaad om over te stappen naar een andere provider.

fredschut1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Harry72,

 

Ik heb de ziggo go app uit de google playstore opnieuw geïnstalleerd. Meteen probleem opgelost.

 

Groeten,

Fred

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Heeft het incognito niet iets te maken met dat Ziggo niet kan controleren of je vanuit de EU kijkt? Het is maar een gokje hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat ze deze controle hebben ingevoerd omdat je dan niet zichtbaar bent voor Ziggo en daarom ook geen zenders kunnen laten zien. Ik denk alleen even hardop mee, val me niet aan 😎😉 - Weet dat het dan niet netjes is, maar dit kan wel een reden hebben dat het daarom niet werkt. Maar laten we wachten op iemand van Ziggo, die kan het vast haar fijn uitleggen.

fredschut1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat zou heel goed kunnen, ik heb ook een periode mijn vpn aan gehad. Wie weet?

Brein Breker
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Ha @Kaatje1212 -- Als je schrijft "Ik heb het probleem met de incognito modus [...]" dan bedoel je toch "Ik heb het hier benoemde probleem ook waarbij de foutmelding iets roept over een incognito modus, terwijl ik in geen van de door mij gebruikte browsers de incognito modus heb aangezet", of begrijp ik je verkeerd?

Ik zag je worsteling in je andere topic, het zal me benieuwen of er nog een Ziggo/Vodafone medewerker bestaat die daadwerkelijk begrijpt wat het probleem is én dat kan verhelpen. Sterkte!

Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Welkom allemaal! Jammer dat het nodig was om je weg te vinden naar deze community!

 

Als jullie even gaan rondneuzen op deze community, dan wordt waarschijnlijk wel het een en ander duidelijk. 

 

Tip: lees vooral even mijn berichten op het forum. En ook de diverse reacties op mijn berichten! 

 

Dit is een "klant helpt klant forum"...

 

Mijn advies: laat je niet gek maken!

 

Graag gedaan!

PTam

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook sinds gisteren  geen ziggo go meer te zien . Melding  " in incognito modus geen video's " Ik heb niet in of uit geschakeld . de dame van de help dienst ( die nauwelijks verstaanbaar was) zei dat ze het niet wist ik moest maar AFWACHTEN!

PTam

Level 4
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

 " Ik heb niet in of uit geschakeld . de dame van de help dienst ( die nauwelijks verstaanbaar was) zei dat ze het niet wist ik moest maar AFWACHTEN!

Kaatje1212

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

correct. Dat is precies wat ik bedoel.

Ik gebruik de ziggo Go app op mijn laptop, deze heb ik gedownload vanaf de ziggo website. Mijn laptop heeft geen google play omdat ik geen Android op mijn laptop heb.

 

En voor een leek is dit echt niet te volgen. Ziggo laat mij allerlei acties uitproberen die ik zelf ook al had gegoogled. 

Uitgelicht topic