Patriesg
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go foutmelding geen abonnement

Vandaag het modem en de mediabox geïnstalleerd, betreft nieuwe aansluiting. Dit allemaal werkend gekregen echter in de ziggo go app krijg ik de melding dat ik geen abonnement zou hebben? Ik heb gister een mijn ziggo account aangemaakt maar daar zie ik ook geen producten in. Kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor het werkt? Ik heb internet & tv start 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

"Kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor het werkt?"

Het kan tot 48 uur duren voor alles overal is doorgevoerd in de achterliggende servers.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49483Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11064Likes

"Kan het zijn dat het een paar dagen duurt voor het werkt?"

Het kan tot 48 uur duren voor alles overal is doorgevoerd in de achterliggende servers.

Bekijk in context

Patriesg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit blijkt inderdaad het geval te zijn, alles werkt. Ik moet dus gewoon iets geduldiger zijn😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9012Posts
  • 739Oplossingen
  • 2041Likes

Goedemorgen @Partiesg en een warm welkom op de Community,

Zo te lezen is het inmiddels al gelukt om gebruik te maken van Ziggo Go! 😉 Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen?

Uitgelicht topic