Bij de movie en series kan ik wel een film of serie aanklikken, maar op de plaats van de afspeelknop komt nu steeds abonnementen bekijken. Ik heb het abonnement wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ansje1 dank voor je update!
@Anton49 Zo zie je dat het niet aan jouw kan van de tafel ligt, dat maakt de frustraties niet minder klein met alles wat je al hebt gedaan.
Fijn dat het ook bij jou weer normaal werkt
Mochten er nog anderen zijn waarbij content van Movies & Series niet werkt? Laat het weten en vul je bericht aan met deze informatie:
- foutmelding in Ziggo GO:
- welke film en/of serie krijg je dit bij:
- werkt het wel op de mediabox: Ja/Nee
Die sturen wij vervolgens weer door naar collega's voor verder onderzoek en oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat gebeurt er als je even uitlogt, via de Google PlayStore even de App aanklikken dan Cache legen, device opnieuw opstarten.
Bij Apple de App uitloggen en naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad Opslag
Dan naar de App en klik je op blauw Opruimen. Herstart je toestel en tik Ziggo Go app aan en dan ververst hij weer.
Bij opnieuw inloggen, doet dan alles het wel weer zoals het moet, anders kan je een foto plaatsen.
Controleer even of er ook niet een andere bron van de film is, zoals Film1. Overkomt mij ook wel eens; dan denk ik de film te kunnen zien maar word ik blij gemaakt met een dode mus 😅
Goedemorgen @Anton49
Momenteel ervaren we helaas een technisch probleem wat ontstaat tussen je abonnement en Ziggo GO.
Om dit onderzoek zo snel mogelijk te laten verlopen, en zo snel mogelijk op te lossen vragen we om wat meer informatie.
Wil je dit aanleveren?
Gebruikersnaam:
Actief zenderpakket in Mijn Ziggo:
Foutmelding in Ziggo GO:
Welke film of serie heb je getest?:
Werkt het wel op de Mediabox?:
Dank @Dave
dit heeft bij mij tot oplossing van het probleem geleidt!
Graag gedaan @Jur_P
Hetzelfde probleem doet zich hier voor, kan ik (en waar kan ik) deze informatie nog opsturen?
@Ansje1 of in dit topic Kan geen film en serie meer afspelen ziggo go
Of probeer onderstaand.
Wat gebeurt er als je even uitlogt, via de Google PlayStore even de App aanklikken dan Cache legen, device opnieuw opstarten.
Bij Apple de App uitloggen en naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad Opslag
Dan naar de App en klik je op blauw Opruimen. Herstart je toestel en tik Ziggo Go app aan en dan ververst hij weer.
Bij opnieuw inloggen, doet dan alles het wel weer zoals het moet, anders kan je een foto plaatsen.
Met de app en online op de laptop hetzelfde probleem. En de helpdesk weet nergens van. App opnieuw downloaden etc al gedaan. Online werkt het ook niet. Enkel via de box tja daar heb je onderweg en op werk niks aan 😞
@Lindeboom wrote:Met de app en online op de laptop hetzelfde probleem. En de helpdesk weet nergens van. App opnieuw downloaden etc al gedaan. Online werkt het ook niet. Enkel via de box tja daar heb je onderweg en op werk niks aan 😞
Heb je wel
Cache geheugen leeggemaakt en cookies verwijderd
App verwijderd
Apparaat opnieuw opgestart(hoeft niet altijd)
App opnieuw geinstaleerd
Alleen de App opnieuw downloaden, verwijderd het oude geheugen met de fouten namelijk niet.
Ja allemaal gedaan. Online ook geprobeerd op diverse apparaten, besturingssystemen en browsers. Zelfs verschillende netwerken.
Dus het ligt niet aan die apparaten.
Op de box werkt het wel, maar ik ben weinig thuis. Erg vervelend om te lezen dat het al eerder en langer speelt.
Ga maandag maar bellen dat ze dat extra pakket mogen cancellen en svp refund voor afgelopen week.
Bedankt voor alle reacties!
Alle dingen die ik zelf kon proberen heb ik gedaan, helaas zonder resultaat. Op de mediabox werkt wel alles, verschillende computers geprobeerd maar allemaal geven ze hetzelfde probleem. Naar mijn weten hebben we wat betreft tv het basis pakket met daarbij Movies & Series XL. De specifieke serie is Mare of Easttown maar eigenlijk werkt, behalve gewone tv terugkijken (NPO bijvoorbeeld) niks via de ZiggoGO app/site. Er wordt gevraagd om een abonnement af te sluiten. De gebruikersnaam is *****. (aangepast door moderator)
Dankje!
Helder verhaal @Ansje1! Super dat je alles geprobeerd hebt. Wil je je gegevens noteren bij je account? Dan zet ik het intern door dat je hier last van hebt naar de juiste afdeling. Zij pakken het dan verder voor je op.
Volgensmij heb ik het account geüpdate met mijn gegevens. Dankje!
Ik zie nu dat alles weer werkt! Geweldig!
Ik heb het zelfde ondervonden. Niets wat ik ook deed hielp.
Maar sinds een week werkt plotseling alles weer normaal.
Er heeft afgelopen week een storing gezeten in de Ziggo Go en Movies en Series, dat is nu verholpen en hopelijk blijft dit ook zo.
@Ansje1 dank voor je update!
@Anton49 Zo zie je dat het niet aan jouw kan van de tafel ligt, dat maakt de frustraties niet minder klein met alles wat je al hebt gedaan.
Fijn dat het ook bij jou weer normaal werkt
Mochten er nog anderen zijn waarbij content van Movies & Series niet werkt? Laat het weten en vul je bericht aan met deze informatie:
- foutmelding in Ziggo GO:
- welke film en/of serie krijg je dit bij:
- werkt het wel op de mediabox: Ja/Nee
Die sturen wij vervolgens weer door naar collega's voor verder onderzoek en oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.