1
Vraag
2
Reacties
Anton49

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go bij movie en serie krijg ik de melding aonnementen bekijken op dr plek waar ik normaal de

Bij de movie en series kan ik wel een film of serie aanklikken, maar op de plaats van de afspeelknop komt nu steeds abonnementen bekijken. Ik heb het abonnement wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@Ansje1 dank voor je update! 

@Anton49 Zo zie je dat het niet aan jouw kan van de tafel ligt, dat maakt de frustraties niet minder klein met alles wat je al hebt gedaan. 
Fijn dat het ook bij jou weer normaal werkt

Mochten er nog anderen zijn waarbij content van Movies & Series niet werkt? Laat het weten en vul je bericht aan met deze informatie: 

- foutmelding in Ziggo GO: 
- welke film en/of serie krijg je dit bij: 
- werkt het wel op de mediabox: Ja/Nee

Die sturen wij vervolgens weer door naar collega's voor verder onderzoek en oplossen. 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Wat gebeurt er als je even uitlogt, via de Google PlayStore even de App aanklikken dan Cache legen, device opnieuw opstarten.

 

Bij Apple de App uitloggen en naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad Opslag

Dan naar de App en klik je op blauw Opruimen. Herstart je toestel en tik Ziggo Go app aan en dan ververst hij weer.

 

Bij opnieuw inloggen, doet dan alles het wel weer zoals het moet, anders kan je een foto plaatsen.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Controleer even of er ook niet een andere bron van de film is, zoals Film1. Overkomt mij ook wel eens; dan denk ik de film te kunnen zien maar word ik blij gemaakt met een dode mus 😅

p88l

Level 6
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Anton49

 

Momenteel ervaren we helaas een technisch probleem wat ontstaat tussen je abonnement en Ziggo GO. 
Om dit onderzoek zo snel mogelijk te laten verlopen, en zo snel mogelijk op te lossen vragen we om wat meer informatie.
Wil je dit aanleveren?
Gebruikersnaam:
Actief zenderpakket in Mijn Ziggo:
Foutmelding in Ziggo GO:
Welke film of serie heb je getest?:
Werkt het wel op de Mediabox?:

Jur_P

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank @Dave! 
dit heeft bij mij tot oplossing van het probleem geleidt!

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Graag gedaan @Jur_P 

Ansje1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hetzelfde probleem doet zich hier voor, kan ik (en waar kan ik) deze informatie nog opsturen?

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Ansje1  of in dit topic Kan geen film en serie meer afspelen ziggo go 

 

Of probeer onderstaand.

 

Wat gebeurt er als je even uitlogt, via de Google PlayStore even de App aanklikken dan Cache legen, device opnieuw opstarten.

 

Bij Apple de App uitloggen en naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad Opslag

Dan naar de App en klik je op blauw Opruimen. Herstart je toestel en tik Ziggo Go app aan en dan ververst hij weer.

 

Bij opnieuw inloggen, doet dan alles het wel weer zoals het moet, anders kan je een foto plaatsen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Ansje1, goed dat je het aankaart! Je kunt het advies van @Dave! proberen en anders mag je de informatie hier delen. 

Lindeboom

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Met de app en online op de laptop hetzelfde probleem. En de helpdesk weet nergens van. App opnieuw downloaden etc al gedaan. Online werkt het ook niet. Enkel via de box tja daar heb je onderweg en op werk niks aan 😞

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Lindeboom wrote:

Met de app en online op de laptop hetzelfde probleem. En de helpdesk weet nergens van. App opnieuw downloaden etc al gedaan. Online werkt het ook niet. Enkel via de box tja daar heb je onderweg en op werk niks aan 😞


Heb je wel
Cache geheugen leeggemaakt en cookies verwijderd
App verwijderd
Apparaat opnieuw opgestart(hoeft niet altijd)
App opnieuw geinstaleerd
Alleen de App opnieuw downloaden, verwijderd het oude geheugen met de fouten namelijk niet.

Lindeboom

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja allemaal gedaan. Online ook geprobeerd op diverse apparaten, besturingssystemen en browsers. Zelfs verschillende netwerken. 

Dus het ligt niet aan die apparaten. 

Op de box werkt het wel, maar ik ben weinig thuis. Erg vervelend om te lezen dat het al eerder en langer speelt. 

Ga maandag maar bellen dat ze dat extra pakket mogen cancellen en svp refund voor afgelopen week.

Ansje1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor alle reacties! 

 

Alle dingen die ik zelf kon proberen heb ik gedaan, helaas zonder resultaat. Op de mediabox werkt wel alles, verschillende computers geprobeerd maar allemaal geven ze hetzelfde probleem. Naar mijn weten hebben we wat betreft tv het basis pakket met daarbij Movies & Series XL. De specifieke serie is Mare of Easttown maar eigenlijk werkt, behalve gewone tv terugkijken (NPO bijvoorbeeld) niks via de ZiggoGO app/site. Er wordt gevraagd om een abonnement af te sluiten. De gebruikersnaam is *****. (aangepast door moderator)
Dankje! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Helder verhaal @Ansje1! Super dat je alles geprobeerd hebt. Wil je je gegevens noteren bij je account? Dan zet ik het intern door dat je hier last van hebt naar de juiste afdeling. Zij pakken het dan verder voor je op. 

Ansje1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volgensmij heb ik het account geüpdate met mijn gegevens. Dankje!

Ansje1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie nu dat alles weer werkt! Geweldig! 

Anton49
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het zelfde ondervonden. Niets wat ik ook deed hielp.

Maar sinds een week werkt plotseling alles weer normaal.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Er heeft afgelopen week een storing gezeten in de Ziggo Go en Movies en Series, dat is nu verholpen en hopelijk blijft dit ook zo.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@Ansje1 dank voor je update! 

@Anton49 Zo zie je dat het niet aan jouw kan van de tafel ligt, dat maakt de frustraties niet minder klein met alles wat je al hebt gedaan. 
Fijn dat het ook bij jou weer normaal werkt

Mochten er nog anderen zijn waarbij content van Movies & Series niet werkt? Laat het weten en vul je bericht aan met deze informatie: 

- foutmelding in Ziggo GO: 
- welke film en/of serie krijg je dit bij: 
- werkt het wel op de mediabox: Ja/Nee

Die sturen wij vervolgens weer door naar collega's voor verder onderzoek en oplossen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic