Vraag
Reacties
corhessels
Level 1

Ziggo go app

Goede morgen.

 

Na de update/upgrade van mijn mediabox xl heb ik allerlij problemen.

Zo is het instellen van mijn favoriete kanalen een probleem en krijg ik de code CS6211

Daarnaast is het grootste probleem dat ik regelmatig "zelfs tijdens het kijken op de ziggo go app" opnieuw moet inloggen in de ziggo go app.

Ik heb daarover al contact gezocht met de klantenservice maar zij vertelde mij dat ik dit maar moest melden bij de community. 

Ik verwachte eigenlijk niet dat ik daar als 71 jarige zelf achteraan moet terwijl ik toch een fors bedrag voor deze diensten betaal.

Ik hoop echter dat de Community mij zal helpen om e.e.a. op te lossen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

waneer is de upgrade uitgevoerd?

en via welk apparaat en browser gebruik je ziggo go?

0 Kudos
corhessels
Level 1
Topicstarter

de upgrade is van afgelopen week vrijdag 25 juni, ik kwam thuis van een week vacantie.

Zowel mijn vrouw als ik kijken ziggo go op een tablet de Samsung s6.

De browser is google chrome, maar dit werkte al jaren zo.

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

nu zou alles in ziggo go moeten werken 

maar na de grote update kan het een paar dagen voor alles goed staat in het onderliggende administratie systeem zeker gezien het weekend er tussen

zat

0 Kudos