Goede morgen.
Na de update/upgrade van mijn mediabox xl heb ik allerlij problemen.
Zo is het instellen van mijn favoriete kanalen een probleem en krijg ik de code CS6211
Daarnaast is het grootste probleem dat ik regelmatig "zelfs tijdens het kijken op de ziggo go app" opnieuw moet inloggen in de ziggo go app.
Ik heb daarover al contact gezocht met de klantenservice maar zij vertelde mij dat ik dit maar moest melden bij de community.
Ik verwachte eigenlijk niet dat ik daar als 71 jarige zelf achteraan moet terwijl ik toch een fors bedrag voor deze diensten betaal.
Ik hoop echter dat de Community mij zal helpen om e.e.a. op te lossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
waneer is de upgrade uitgevoerd?
en via welk apparaat en browser gebruik je ziggo go?
de upgrade is van afgelopen week vrijdag 25 juni, ik kwam thuis van een week vacantie.
Zowel mijn vrouw als ik kijken ziggo go op een tablet de Samsung s6.
De browser is google chrome, maar dit werkte al jaren zo.
nu zou alles in ziggo go moeten werken
maar na de grote update kan het een paar dagen voor alles goed staat in het onderliggende administratie systeem zeker gezien het weekend er tussen
zat
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.