1
Vraag
2
Reacties
Teun2

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo go app

Via de app kan ik sinds gisteren geen movies en series meer kijken. Wel via de tv. Ziggo klantenservice kon mij niet meer helpen en stuurde mij naar de community 

23 Reacties 23
RoWi.

Level 20
Expert
  • 16031Posts
  • 690Oplossingen
  • 5102Likes

Het gaat blijkbaar mis op klant nivo, daar zal een moderator in moeten duiken.

@Chris1212 het zou bijna vreemd zijn als het bij je zoon wel werkt, ik neem aan dat deze dezelfde inlognaam en wachtwoord gebruikt.

Sylvia Langen

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Is het niet vreemd dat er bij meerdere klanten, op hetzelfde moment op dezelfde manier fout gaat?

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16031Posts
  • 690Oplossingen
  • 5102Likes

@Sylvia Langen 

Dat is zeker vreemd, de vraag is dus hoe en waarom, het ligt blijkbaar niet aan Android of iOS. Ik weet dat TV Start klanten die nog een oude Media box hebben van een andere Ziggo Go systeem gebruikmaken. De klanten met een Next en XL delen nu hetzelfde platform het gaat heel af en toe fout bij de update naar de nieuwe software van de Mediabox XL. Dat wil niet zeggen dat dit hier ook aan de hand is. Ik ben zelf bijna overtuigd dat het in de Ziggo systemen zit, dat zal een moderator hopelijk kunnen ophelderen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7107Posts
  • 2055Oplossingen
  • 3025Likes

Hi allen. 

We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic