1
Vraag
2
Reacties
Teun2

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo go app

Via de app kan ik sinds gisteren geen movies en series meer kijken. Wel via de tv. Ziggo klantenservice kon mij niet meer helpen en stuurde mij naar de community 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen. 


We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven. 

Bekijk in context

23 Reacties 23
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Teun2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Altijd vervelend als iets niet meer werkt. Maar op welke telefoon, of tablet, gebruik je de app? En wat heb je zelf gedaan tussen het moment dat het het deed en daarna niet meer? Misschien een update gehad? Er staat nu wel een nieuwe update klaar vanuit Ziggo voor de iPhone. Weet niet of er ook een Android update versie is verschenen. Ik weet ook niet wat je gebruikt om te kijken 🙂

Teun2
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi grote helper,

 

ik kijk op een iPhone XS. Geen updates gehad volgens mij. Alles staat op automatisch updaten. Niets aangepast of gedaan zover ik weet

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Zou je dan toch eens willen kijken onder App Store en dan kijken bij update en werk alles bij. Want er is gisteren een nieuwe update uitgekomen. Misschien dat daar het probleem ligt?

Teun2
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

gekeken staat geen updates. Misschien omdat alles op automatisch staat?

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ja, dat kan, maar soms duurt het een dag langer voor de telefoon dan update. Dat gaat niet altijd gelijk, zeker niet bij automatische upload. App er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd en opnieuw inloggen?

Teun2
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb ik ook al gedaan 

Jerommeke75

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde probleem sinds gister ook iPhone en iPad waar Movies en series niet meer werkt. Hij geeft aan dat je een abonnement nodig hebt. Maar dat heb ik app eraf en erop werkt niet... via media box werkt het nog prima.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

En de Iphone zelf heeft deze een update gekregen?  Als je een beta versie van IOS gebruikt kan dat voor problemen zorgen.

 

@Teun2 is er recent iets veranderd aan het abonnement? 

Krijg je een foutmelding  bij het openen van de Movies en Series tabblad?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Jerommeke75  schreef:

Ik heb hetzelfde probleem sinds gister ook iPhone en iPad waar Movies en series niet meer werkt. Hij geeft aan dat je een abonnement nodig hebt. Maar dat heb ik app eraf en erop werkt niet... via media box werkt het nog prima.


Ook hier de vraag is er iets aan het abonnement veranderd, of een update van de mediabox als dit de XL versie is.

Sylvia Langen

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem als Teun. Ben ook door de klantenservice hoer naartoe verwezen (hetgeen ik een wel heel vreemde manier van klantenservice verlenen vind....). Ik heb wel het abonnement, maar kan sinds gisteren geen films of series meer bekijken. Heb opnieuw in- en uitgelogd, de app verwijderd en opnieuw gedownload en mijn modem opnieuw opgestart. Niets hiervan heeft geholpen. 

Jerommeke75

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Er is niks veranderd volgens ziggo...

zondag werkte het nog...

Teun2
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

krijg geen foutmelding alleen als ik een serie wil bekijken is er geen mogelijkheid om op play te drukken en komt de opmerking dat ik een abonnement nodig heb. Via on demand kan ik wel gewoon kijken

Jerommeke75

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies hetzelfde Teun...

Chris1212

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Teun, Ik heb ook precies het zelfde probleem en ben ook verwezen naar deze community, wat ik erg vreemd vind. 
Het werkt niet meer op mijn iphone, niet meer op mijn dochters iphone en niet meer op de laptop. Het werkt wel gewoon nog op de tv.

JanBruggeman

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Op android via de telefoon en tablet en op Windows 10 met de computer werkt de app evenmin en krijg ik eveneens de boodschap dat ik een abonnement nodig heb. Er is dus wel degelijk iets structureels fout bij Ziggo vanaf zondagavond. En doorverwijzen naar een forum dat door gebruikers wordt onderhouden is een raar zwaktebod van dat bedrijf.

Chris1212

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben net klant geworden bij ziggo, het begint nu al goed.
Het is te hopen dat er niet nog meer verrassingen komen. 
Deze community vind ik ook erg vreemd, zeker met de koptitels "nieuwkomer", "ontdekker".
Lekker gemakkelijk om de klanten zelf een oplossing te laten zoeken.

Sylvia Langen

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem als jij hebt Chtis (ènTeun èn jerommeke), heb nog steeds geen oplossing. Vind het, net als jij bizar, dat we hier, mbv andere klanten, onze oplossing moeten vinden. Sinds gisterenavond contact met de klantenservice. Toen werd aangegeven dat ze (omdat ze ook daar meerdere meldingen van dit probleem kregen) zouden “doorzetten”) en werd mij gevraagd om vandaag weet contact op te nemen. Doe ik dus braaf en krijg dan ineens te horen dat ik het hier maar moet uitzoeken. Echt een hele rare manier van klantenservice verlenen. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Chris1212 die titels zeggen niks elk nieuw account op deze community, begint als nieuwkomer of ontdekker. Dat is op elk forum van de providers zo.

@JanBruggeman deze community wordt niet door gebruikers onderhouden, we ondersteunen de Ziggo moderatoren. Veel voorkomende vragen kan bijna elke vaste forum bezoeker beantwoorden, zit er iets fout binnen het Ziggo systeem dan wordt het anders.

 

Ik kan bevestigen dat met zowel Ziggo Go TV op de Firestick niks misgaat, met Android 10 op een samsung tablet werkt ook alles naar behoren.

 

 

Er zal een een punt van overeenkomst gezocht moeten worden. Dat punt is nog niet echt duidelijk.

Chris1212

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt RoWi. Ik hoop dat het gevonden wordt. 
Ter informatie, Bij mijn zoon op zijn telefoon, ook Android werkt het ook niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic