Gbentvelzen

Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go app werkt nog steeds niet

Ik ben nu al ruim 5 maanden bezig om de ziggo go app te laten werken maar tot nu toe lukt het niet. Vanaf januari 2021 heb ik dit gemeld in de community maar helaas kan er geen passende oplossing door Ziggo gemaakt worden.

Ik heb meerdere malen telefonisch besproken met een medewerker van Ziggo maar ook hier kan geen passende oplossing gemaakt worden.

Het probleem is begonnen toen ik de nieuwe Horizon XL aanschaften op 28 december 2020.

Hierna werkte de Ziggo go app niet meer.

Vervolgens heb ik de Horizon XL vervangen door de Next maar dit heeft ook geen resultaat opgeleverd. Het is software probleem bij Ziggo, elke keer krijg ik een melding van Ziggo dat er aan gewerkt wordt en dat ik nog even geduld moet hebben, maar het is erg vervelend dat dit nu al een half jaar duurt.

In overleg met Ziggo heb ik zelfs mijn account verwijderd en een nieuw account aangemaakt maar ook dit heeft niet tot verbetering geleidt.

Inloggen in Ziggo is geen probleem maar als ik verder wil gaan dan krijg ik een foutmelding dat de app niet beschikbaar is.

Als ik direct inlog in de Ziggo go app dan krijg ik ook een foutmelding.

Ik kan zelfs niet meer in mijn vorige  community, er wordt aangegeven dat ik niet ingelogd ben, maar dat is niet correct. Vandaar dat ik nu opnieuw een berichtje aanmaak.

Het inloggen in de Ziggo go app wordt nog steeds door Ziggo geblokkeerd.

Wanneer wordt dit probleem opgelost?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
G.Bentvelzen

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Alex 

Ik weet niet welke aanpassingen Ziggo gemaakt heeft maar inmiddels werkt de Ziggo Go app opeens. Bedankt voor de acties.

 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben nu al ruim 5 maanden bezig om de ziggo go app te laten werken maar tot nu toe lukt het niet. Vanaf januari 2021 heb ik dit gemeld in de community maar helaas kan er geen passende oplossing door Ziggo gemaakt worden.

Ik heb meerdere malen telefonisch besproken met een medewerker van Ziggo maar ook hier kan geen passende oplossing gemaakt worden.

Het probleem is begonnen toen ik de nieuwe Horizon XL aanschaften op 28 december 2020.

Hierna werkte de Ziggo go app niet meer.

Vervolgens heb ik de Horizon XL vervangen door de Next maar dit heeft ook geen resultaat opgeleverd. Het is software probleem bij Ziggo, elke keer krijg ik een melding van Ziggo dat er aan gewerkt wordt en dat ik nog even geduld moet hebben, maar het is erg vervelend dat dit nu al een half jaar duurt.

In overleg met Ziggo heb ik zelfs mijn account verwijderd en een nieuw account aangemaakt maar ook dit heeft niet tot verbetering geleidt.

Inloggen in Ziggo is geen probleem maar als ik verder wil gaan dan krijg ik een foutmelding dat de app niet beschikbaar is.

Als ik direct inlog in de Ziggo go app dan krijg ik ook een foutmelding.

Ik kan zelfs niet meer in mijn vorige  community, er wordt aangegeven dat ik niet ingelogd ben, maar dat is niet correct. Vandaar dat ik nu opnieuw een berichtje aanmaak.

Het inloggen in de Ziggo go app wordt nog steeds door Ziggo geblokkeerd.

Wanneer wordt dit probleem opgelost?

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

TIP: 1 topic is voldoende, meerdere topics leiden vaak tot dezelfde vragen en antwoorden met de nodige verwarring en meer problemen tot gevolg als er 2 mensen tegelijk acties in de achtergrond uit gaan voeren.

 

Reacties SVP in het volgende topic: Ziggo go app werkt nog steeds niet - Ziggo Community

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, morgen hier langskomen in dit topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Gbentvelzen,


Heel spijtig dat je al zo lang - en op verschillende apparaten- problemen ervaart met Ziggo Go. Logisch dat je hier gigantisch van baalt!

Zelf lees ik in dit topic ook terug dat je een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt, als je vorige account gekoppeld was aan de Community kan dat gevolgen hebben voor het inloggen op de Community. Erg ammer dat dit nog niet tot gewenste effect heeft geleid.

Om dit toch op te lossen heb ik net een vervolgtaak voor je aangemaakt. Je Ziggo Go account wordt door een achterliggende afdeling verder onder de loep genomen. Ik verwacht dat je hier aan het einde van de week meer over hoort.

Laat je weten als er nieuws is?

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Erik P 

Beste Erik, ik ben inmiddels 2x gebeld door de hulpdienst van Ziggo dat ze bezig waren met het probleem. Als laatste hoorde ik dat het een probleem was met mijn oude adres waaruit ik 2 jaar geleden verhuist ben.

Zojuist kreeg ik een e-mail van Ziggo dat er aanpassingen gedaan zijn en of alles nu werkt.

Ik heb eerst de ziggo go app verwijderd, mijn iPad uitgezet en opnieuw opgestart.

vervolgens weer de ziggo go app geïnstalleerd en opnieuw geprobeerd in te loggen.

Maar helaas werkt de ziggo go app niet; zowel niet als ik direct in de app inlog als wanneer ik via mijn ziggo door ga naar de ziggo go app.

Ik wacht maar geduldig af.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Wat jammer dat ondanks de goede berichten vanuit Ziggo bij jou toch nog niet werk @Gbentvelzen

Wat werkt er nu precies niet? Is dat hetzelfde probleem als voorheen of is het veranderd?

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Rikst 

Het probleem is nog steeds het zelfde,  het probleem is nog steeds dat ik niet kan inloggen in de Ziggo go app.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Check, @Gbentvelzen! Ik begrijp dat je ook een mail hebt gehad hierover? Is het mogelijk om daarop ook te reageren en te laten weten dat het nog niet werkt? 

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Marije 

Ik heb een reactie naar de klantenservice gestuurd dat de ziggo go app nog steeds niet werkt.

In het laatste telefoongesprek met Ziggo bleek dat er een koppeling was naar mijn oude adres waar ik inmiddels al 2 1/2 jaar geleden uit verhuisd ben.

Deze melding is al eerder aangegeven maar helaas is het nog steeds niet goed.

ik wacht wel op een reactie

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Gbentvelzen, dat is prima. Heb je daar al iets gehoord?

Wat de Ziggo Go App aangaat, welke melding kreeg je precies? Dat kon ik zo 1-2-3 niet herleiden. Werkt het wel als je de browser-functie gebruikt? Je kunt inmiddels wel inloggen in je Mijn Ziggo account?

Je mag ons altijd op de hoogte houden!

Gbentvelzen
Topicstarter
Level 2
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Jacob 

ik heb al meerder malen de foutmelding aangegeven, ikheb ze opnieuw bijgevoegd.

Ook werk ziggo ga app niet via de browser-functie.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gbentvelzen,

 

Sorry hiervoor, we vragen naar iets wat we al lang wisten. Het is ontzettend waardeloos en onbegrijpelijk dat dit al zó lang duurt. Het klopt dat we een storing open hebben staan voor het niet meer functioneren na de overstap naar de Mediabox Next (of in een eerder stadium XL), maar dit had natuurlijk allang opgelost moeten zijn. Hoe zuur het ook is, ik moet dit opnieuw doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Als ik nieuws heb, laat ik het je weten!

G.Bentvelzen

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Alex 

Ik weet niet welke aanpassingen Ziggo gemaakt heeft maar inmiddels werkt de Ziggo Go app opeens. Bedankt voor de acties.

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Super om te lezen! Thanks voor de terugkoppeling @Gbentvelzen en geniet van je dag.

Uitgelicht topic