Ik ben nu al ruim 5 maanden bezig om de ziggo go app te laten werken maar tot nu toe lukt het niet. Vanaf januari 2021 heb ik dit gemeld in de community maar helaas kan er geen passende oplossing door Ziggo gemaakt worden.
Ik heb meerdere malen telefonisch besproken met een medewerker van Ziggo maar ook hier kan geen passende oplossing gemaakt worden.
Het probleem is begonnen toen ik de nieuwe Horizon XL aanschaften op 28 december 2020.
Hierna werkte de Ziggo go app niet meer.
Vervolgens heb ik de Horizon XL vervangen door de Next maar dit heeft ook geen resultaat opgeleverd. Het is software probleem bij Ziggo, elke keer krijg ik een melding van Ziggo dat er aan gewerkt wordt en dat ik nog even geduld moet hebben, maar het is erg vervelend dat dit nu al een half jaar duurt.
In overleg met Ziggo heb ik zelfs mijn account verwijderd en een nieuw account aangemaakt maar ook dit heeft niet tot verbetering geleidt.
Inloggen in Ziggo is geen probleem maar als ik verder wil gaan dan krijg ik een foutmelding dat de app niet beschikbaar is.
Als ik direct inlog in de Ziggo go app dan krijg ik ook een foutmelding.
Ik kan zelfs niet meer in mijn vorige community, er wordt aangegeven dat ik niet ingelogd ben, maar dat is niet correct. Vandaar dat ik nu opnieuw een berichtje aanmaak.
Het inloggen in de Ziggo go app wordt nog steeds door Ziggo geblokkeerd.
Wanneer wordt dit probleem opgelost?