Dayennehot

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app werkt niet

  1. Ziggo go app werkt al meer als een jaar niet en nu sturen ze mij hier heen
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op welk apparaat en met welke versie besturingssysteem ?

Wat werkt er niet?

Foutmelding(en)?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Dayennehot en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend vervelend dat de Ziggo Go app al zo'n lange tijd niet werkt zoals het hoort! Het is daarom goed dat je via dit forum aan de  bel trekt. Ik heb jouw gegevens er even bijgepakt en ik zie dat er via de klantenservice hierover ook een melding is binnengekomen. Gezien het feit dat dit al zo lang speelt heb ik de kwestie intern aangekaart bij de juiste afdeling met dit probleem grondig onder de loep te nemen. Zodra ik hierover een terugkoppeling heb, laat ik het jou gelijk weten. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dayennehot Inmiddels dient dit probleem nu opgelost te zijn. Kun je ons laten weten of je nog steeds een foutmelding te zien krijgt bij het inloggen in Ziggo Go? Als het nu nog speelt kan ik hiervoor een individueel storingsticket aanmaken. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Paul Momenteel is er een storing, ik denk dat @Dayennehot beter even kan wachten .

 

Re: Ziggo go start op maar krijg zwart scherm? - Ziggo Community

 

''Er speelt inderdaad een storing op dit moment met Ziggo GO waarbij je tegen een zwart beeld kunt aanlopen. We hebben het in onderzoek en werken hard aan een oplossing!''....

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Steefb Inderdaad niet heel handig van me! Op dit moment speelt inderdaad een storing waarbij gebruikers een zwart scherm te zien krijgen.

@Dayennehot In dit geval dus heel even de ontwikkeling m.b.t. de storing afwachten zoals in dit topic beschreven.  Zodra het is opgelost kun je opnieuw testen of het lukt om in te loggen op Ziggo Go.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dayennehot Wil je nog eens controleren of je nog steeds een foutmelding te zien krijgt op het moment dat je inlogt in Ziggo Go? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dayennehot Het is nu al een tijdje stil in dit topic. We horen graag of jouw Ziggo Go account inmiddels naar tevredenheid werkt. Mocht dit niet het geval zijn, dan willen wij jou hier graag verder helpen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dayennehot We zijn erg benieuwd of jouw Ziggo Go account inmiddels weer werkt zoals het hoort. Kun je het ons laten weten?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Dayennehot Het is al een tijd stil binnen dit topic. Kun je laten weten of je inmiddels weer zonder problemen in kunt loggen in de Ziggo Go app? Als we nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag.

Uitgelicht topic