Sinds enkele weken werkt de Ziggo go app op mijn iPad (8e generatie) niet meer.
Als ik de app open krijg ik de melding : “deze sectie is niet beschikbaar” .
We hebben 2 actieve Ziggo accounts, 1 privé, 1 zakelijk (tandartspraktijk).
Ik kan op beide accounts inloggen, maar als ik, nadat ik ben ingelogd, op de button “ziggo go” klik, dan krijg bovenstaande melding.
Ik gebruik als browser standaard Google Chrome, vanuit Safari lukt het ook niet, maar als ik inlog via Firefox, dan lukt het wel!!??
We hebben 2 iPhones en 2 iPads, alleen op mijn iPad werkt de Ziggo go app niet, op de andere 3 werkt deze app goed.
Ik heb ook de wachtwoorden al eens verandert, de Ziggo go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht ook niet baten.
Heeft iemand een idee of verklaring?
Alvast bedankt,
Jo Schijns.
ps. De Ziggo helpdesk had nog nooit van het probleem gehoord en adviseerde mij de Community te raadplegen.