Sinds enkele weken werkt de Ziggo go app op mijn iPad (8e generatie) niet meer.
Als ik de app open krijg ik de melding : “deze sectie is niet beschikbaar” .
We hebben 2 actieve Ziggo accounts, 1 privé, 1 zakelijk (tandartspraktijk).
Ik kan op beide accounts inloggen, maar als ik, nadat ik ben ingelogd, op de button “ziggo go” klik, dan krijg bovenstaande melding.
Ik gebruik als browser standaard Google Chrome, vanuit Safari lukt het ook niet, maar als ik inlog via Firefox, dan lukt het wel!!??
We hebben 2 iPhones en 2 iPads, alleen op mijn iPad werkt de Ziggo go app niet, op de andere 3 werkt deze app goed.
Ik heb ook de wachtwoorden al eens verandert, de Ziggo go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht ook niet baten.
Heeft iemand een idee of verklaring?
Alvast bedankt,
Jo Schijns.
ps. De Ziggo helpdesk had nog nooit van het probleem gehoord en adviseerde mij de Community te raadplegen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tja Erik......
Vannacht id de iPad automatisch geupdate en nu doet-ie het weer....
De ios versie is 14.4.2.
Ik snap er niets meer van.
Zou het dan toch aan Apple gelegen hebben?
Op de andere devices functioneert alles normaal....dus...hopelijk is het probleem opgelost.
In ieder geval bedankt voor de reactie!
Jo Schijns.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Eén goedemorgen @Jo Schijns! Allereerst een heel warm welkom hier op de Ziggo Community. Top dat je ons hier hebt weten te vinden na de doorverwijzing vanuit onze helpdesk 😉
Vreemd dat Ziggo GO het ineens niet meer doet op je iPad. Begrijp ik het goed dat de Ziggo GO app het verder nog wel doet op andere mobiele devices en dus ook via de webbrowser Firefox? Als dat inderdaad zo is kunnen we met veel zekerheid concluderen dat het probleem niet in je account ligt. Had het in je account gezeten, dan had Ziggo GO ook op andere devices problemen moeten geven.
We moeten ons daarom meer focussen op je iPad. Welke iOS versie staat er op je iPad? Heb je de nieuwste versie van Ziggo GO gedownload? Heb je de iPad ook al eens uit en opnieuw aan gezet? (zo eenvoudig is het soms..)
We horen graag!
Tja Erik......
Vannacht id de iPad automatisch geupdate en nu doet-ie het weer....
De ios versie is 14.4.2.
Ik snap er niets meer van.
Zou het dan toch aan Apple gelegen hebben?
Op de andere devices functioneert alles normaal....dus...hopelijk is het probleem opgelost.
In ieder geval bedankt voor de reactie!
Jo Schijns.
Bijzonder @Jo Schijns, al ben ik erg blij dat hij het op een magische wijze ineens weer doet. Laten we hopen dat het opgelost is 😉
Dankjewel. Heel vreemd inderdaad.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.