1
Vraag
2
Reageer en help mee
s521256

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Ziggo go app werkt niet meer na laatste update

Hoi,

 

sinds de laatste update werkt de Ziggo go app niet meer, zowel op mijn ipad als op mijn iphone (zie ook schermfoto van het probleem). Ik heb al meermaals de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. 

Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Uitgelicht
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Reacties
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @s521256 en @LAWE,

Ik verwijs jullie graag door naar dit topic, je mag daar reageren zoals gevraagd wordt in de reactie van Alex. Zodra er nieuws is laten we het ook daar weten. 

8 Reacties 8
LAWE

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij zelfde probleem. Zie meerdere opmerkingen over deze foutmelding. Maar hoe krijg ik het opgelost? Betreft ipadmini.

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Bert , kan jij hier eens naar kijken? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb geen idee wat betreft iPad en iPhone.

Ik zag wel dat er gister weer een nieuwe update was van de app, mogelijk helpt die om het probleem op te lossen?

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Bert Na de laatste update van de app is het probleem er nog steeds. Is er wellicht een collega van je die wat meer weet over de werking van de app op een ipad / iphone en die kan helpen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@s521256 Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo medewerkers Ziggo voor hun naam hebben staan en van maandag tot vrijdag actief zijn.

Apparaten van derden worden niet ondersteund door Ziggo.

Hopelijk komt er snel iemand langs die Apple producten wel goed kent.

 

Er worden wel meer problemen gemeld met de app sinds de update van een aantal dagen geleden.

Ziggo is ermee aan het werk om het op te lossen.

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Het issue ligt niet aan Apple. Zowel op mij ipad als iphone werkte de app voor de update prima. Na de update op beide niet meer. Ook zie ik in de ziggo go app dat mijn abonnement  niet meer wordt herkend. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @s521256 en @LAWE,

Ik verwijs jullie graag door naar dit topic, je mag daar reageren zoals gevraagd wordt in de reactie van Alex. Zodra er nieuws is laten we het ook daar weten. 

s521256
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

@Rikst het issue dat in het topic waarnaar je verwijst wordt benoemd is niet het probleem dat ik heb. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic