w.j.nieuwenhuis

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go app werkt niet meer maar mijn ziggo inlog wel

Goedemiddag,

De Ziggo Go app werkt sinds kort niet meer op Samsung tablet en Samsung telefoon. Inloggen op MijnZiggo werkt wel.

Op de webbrowser variant van ziggo GO  hetzelfde probleem

Aanpassing van inlognaam en wachtwoord heeft niet geholpen.

Ben niet recent verhuisd en heb geen Vodafone account; ben wel recentelijk overgestapt van een Ziggo box XL naar een Ziggo Mediabox next.

De foutmelding na inloggen is anders dan wanneer een fout wachtwoord wordt opgegeven, dus daar ligt het vermoedelijk niet. Foutmelding:

Inloggen mislukt

Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.

Contact gehad met klantenservice maar die kon mij niet verder helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
w.j.nieuwenhuis
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Erik,

Na aanleiding van jou reactie is mijn Next abonnement tot heden nog niet geactiveerd in het systeem Mijn Ziggo/ Ziggo Go en 

movies& serie XL.

Ondertussen zijn wel mijn abonnementen aangepast en betaald voor de maanden november en december. 

Al met al duurt het wel lang voordat iemand op de knop drukt om volledig van mijn abonnement kan genieten.?

Met vriendelijke groet, Hans Nieuwenhuis 

Bekijk in context

25 Reacties 25
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @w.j.nieuwenhuis, welkom op de Community! 
 

Vervelend om te lezen dat juist nadat je over bent gegaan naar de Next er nu problemen zijn met de ZiggoGO app. Als ik je goed begrijp ervaar je dit op alle apparaten in huis en ook via www.ziggogo.tv ? 
Het zou er mee te maken kunnen hebben dat de nieuwe producten nog niet volledige waren ingeladen in het mijn Ziggo account, maar dat zou betekenen dat het nu inmiddels wel werkzaam moet wezen. Is dit wellicht het geval? Voordat we een uitgebreid onderzoek starten. 

w.j.nieuwenhuis
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben al blij met uw reactie maar tot heden kan ik niet inloggen op Ziggo Go App en ook niet op www.ziggogo.tv. En tot slot mijn extra zenderpaket movies en serie xl doet het ook nog niet.

Als ik inlog op mijn ziggo account zie ik nog mijn huidige abonnementen staan.

De Wifi problemen zijn gelukkig opgelost met het setje Deco M4, mijn studerende kinderen zijn blij dat zij online kunnen studeren zonder storingen.  Daarvoor mijn dank voor het goede advies.

Nu de rest nog.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Hans Nieuwenhuis 

 

 

 

 

 

 

Phoenixm5

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem op dit moment 

melding 

helaas de ziggo go ap doet het helaas even niet omdat er geen verbinding met server is 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @w.j.nieuwenhuis,

In een ander topic heb ik net deze reactie gegeven:
'’Jullie lopen dan beiden tegen een activatieprobleem aan.
Hier in het systeem staat jullie Next nog niet geactiveerd, excuus!
Vandaar dat het hele abonnement nog niet in Mijn Ziggo/ Ziggo Go is te zien.

Dit moet nog handmatig worden gedaan, hier wordt aan gewerkt!'’

@Phoenixm5 In je Community profiel kom ik geen adres tegen.
Alleen moderators kunnen dat inzien. 
Geef even een seintje als je dit hebt gedaan en dit probleem nog steeds speelt.

w.j.nieuwenhuis
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Erik,

Na aanleiding van jou reactie is mijn Next abonnement tot heden nog niet geactiveerd in het systeem Mijn Ziggo/ Ziggo Go en 

movies& serie XL.

Ondertussen zijn wel mijn abonnementen aangepast en betaald voor de maanden november en december. 

Al met al duurt het wel lang voordat iemand op de knop drukt om volledig van mijn abonnement kan genieten.?

Met vriendelijke groet, Hans Nieuwenhuis 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemorgen @w.j.nieuwenhuis

Ik snap dat het ontzettend zuur is dat je zo lang moet wachten  Ik ben erin gedoken en helaas bestaat het probleem nog steeds, er wordt aan gewerkt ook al kan ik mij voorstellen dat dat niet zo voelt. Helaas moeten we in dit geval opnieuw een beroep doen op jouw geduld. 

Henk 65

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt Ziggo go ook niet meer sinds ik de next heb, die werkt overigens uitstekend.

Wordt dit probleem generiek opgelost of moet dit per gebruiker aangepakt worden? 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @Henk 65

Lukt het bij jou ook nog om in te loggen in Mijn Ziggo en loopt het mis op het moment dat je wil inloggen bij Ziggo Go? Of krijg je een bepaalde melding te zien? 

Henk 65

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik kan gewoon inloggen bij mijn Ziggo. Bij Ziggo go krijg ik de melding dat het niet beschikbaar is. 

w.j.nieuwenhuis
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb wel veel geduld maar na een maand is mijn Next abonnement tot heden nog niet geactiveerd in het systeem Mijn Ziggo/ Ziggo Go en extra zenderpakket movies& serie XL.

 

Kunnen jullie dit spoedig oplossen voor mij?

 

met vr.gr.Hans

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Henk 65 zou je eens handmatig uit kunnen loggen in de app en daarna weer inloggen? Hoe gaat het dan? Blijft het probleem bestaan, zou je dan ook kunnen checken of het wel lukt om zenders te kijken op een ander apparaat? 

@w.j.nieuwenhuis Het duurt echt al ontzettend lang, dat ben ik helemaal met je eens 😞 Ik heb de vastgelopen order opnieuw doorgezet naar de juiste afdeling onder ordernummer COH - 743874. Ik zou willen dat ik ervoor kon zorgen dat het sneller gaat maar helaas heb ik hier geen invloed op.

Henk 65

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het maakt geen verschil, app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd. Het probleem zit niet in de app maar ergens in de database van Ziggo.

Hartelijke groet 

Jozy

Level 1
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Hallo 

Ik hen exact hetzelfde probleem als hierboven een aantal keren beschreven, en heb het op 4 apple devices (phones en Ipad), maar het werkt wel op Android. 

het probleem 

  • Open Ziggo App login en na 3-5 tellen wordt ik automatisch uitgelogd en krijg ik de pop-up "Service niet beschikbaar" en kan dan niets meer dan de App killen 
  • Ik heb de app opnieuw geinstalleerd 
  • heb uitgelogd via instellingen - maar krijg daar bijna geen kans toe want wordt automatisch uitgelogd 
  • na handmatig uitloggen - de app verwijderd - opnieuwe geinstalleerd en zag er even uit dat het werkte, maar na inloggen crashed de app en daarna zelfde euvel als hierboven 
  • ligt ook niet aan de verbinding - krijg hetzelfde via Wifi, 4G - 5G en - zoals vermeld - op alle Apple devices 

dus lijkt mij een App probleem in combinatie met apple devices - maar SUPER irritant en duurt al veel te lang… de opties die vermeld worden helpen ECHT NIET, dus ik zou graag een goeie oplossing horen. 

 

Groet JOhn  

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Henk 65 Goed dat je dit hebt getest. Ik ben ook nog benieuwd of Replay TV en On Demand wel werken of dat je daar ook dezelfde melding te zien krijgt. 

@Jozy bij jou lijkt het erop dat de app helemaal crasht. Dat heb ik nog niet eerder gezien/gelezen. Er staat een issue open met Ziggo Go in combinatie met iPhone maar dit gaat om live tv waarbij je de melding ‘niet beschikbaar’ krijgt, het opnieuw uit en weer inloggen moet dit verhelpen en de app blijft wel werken met Replay TV en On Demand. Lukt dit jou om te testen? Of is de app dan al afgesloten? 

Jozy

Level 1
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

@Henk 65 de app werkt nu weer. er was iets mis met mijn profiel na het aanvragen van Ziggo Sport toaal pakket, dit is na meer dan een week opgelost en nu werkt de ziggo go app ook weer… 

Dank je 

hudabap

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen in Ziggo Go. Wel in Mijn Ziggo. Ik heb gisteren gebeld met klantenservice. De account gereset en opnieuw geregistreerd. Nieuwe wachtwoorden en gebruikersnamen geprobeerd. Het blijft niet werken. Krijg de melding Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @hudabap , welkom op de Community. 

 

Super irritant dat jij nu tegen hetzelfde probleem aanloopt en niet meer kunt inloggen in Ziggo GO. Als ik je goed begrijp is je account onlangs opnieuw geregistreerd. Hierdoor kan het zijn dat administratief alles afgehandeld moet worden en het niet direct werkt. Wil je eens kijken of je nu wel kunt inloggen in Ziggo GO? Wil dat nu nog steeds niet, vraag dan via deze link een nieuw wachtwoord aan voor je Mijn Ziggo account. Doe dit dus niet in Mijn Ziggo zelf, maar via de link. Dat moet het probleem dan voor je verhelpen 🙂

w.j.nieuwenhuis
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij is alles opgelost,  bedankt voor de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans Nieuwenhuis 

hudabap

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marije Ziggo wrote:

Hey @hudabap , welkom op de Community. 

 

Super irritant dat jij nu tegen hetzelfde probleem aanloopt en niet meer kunt inloggen in Ziggo GO. Als ik je goed begrijp is je account onlangs opnieuw geregistreerd. Hierdoor kan het zijn dat administratief alles afgehandeld moet worden en het niet direct werkt. Wil je eens kijken of je nu wel kunt inloggen in Ziggo GO? Wil dat nu nog steeds niet, vraag dan via deze link een nieuw wachtwoord aan voor je Mijn Ziggo account. Doe dit dus niet in Mijn Ziggo zelf, maar via de link. Dat moet het probleem dan voor je verhelpen 🙂

Hallo Marije. Ik heb nieuwe wachtwoord aangemaakt met de link en kan nog steeds niet inloggen in Ziggo Go. Aleen in mijn Ziggo.

 

Uitgelicht topic