1
Vraag
2
Reacties
Jahbless

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app werkt niet meer: Please try again later

Sinds enige tijd werkt bij ons de ziggo go app niet meer.

Als ik tv en replay intik krijg ik de melding: please try again later....

En als ik naar instellingen ga - favoriete zenders- staat bij iedere zender - geen abonnement op??? Ben denk ik al zo'n 20 jaar klant, dus begrijp er niets van.

Kunnen jullie mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20180Posts
  • 927Oplossingen
  • 6033Likes

Er is afgelopen weken een grote storing geweest in de Ziggo Go App als de omliggende Cloud opslag van de Media Boxen. Deze storing met de Media Boxen en Replay TV is nu verholpen, maar de Ziggo Go App zijn ze nog steeds rustig aan weer aan het opbouwen. In onderstaand topic staan alle issue's en gegevens en kan je zien of ook jou probleem hier tussen staat.

En je bent niet de enige, er zijn meer mensen met problemen, vandaar dat boven de topic's ook nog een balk staat.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20180Posts
  • 927Oplossingen
  • 6033Likes

Er is afgelopen weken een grote storing geweest in de Ziggo Go App als de omliggende Cloud opslag van de Media Boxen. Deze storing met de Media Boxen en Replay TV is nu verholpen, maar de Ziggo Go App zijn ze nog steeds rustig aan weer aan het opbouwen. In onderstaand topic staan alle issue's en gegevens en kan je zien of ook jou probleem hier tussen staat.

En je bent niet de enige, er zijn meer mensen met problemen, vandaar dat boven de topic's ook nog een balk staat.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic