R.Raggers

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app werkt niet goed op Android 10 en 9

De app werkt niet voldoende  sinds vandaag is  de kijklijst  leeg in de ziggo go app en dan wel op alle mobiele apparaten met Android 10 en 9  Programma's  inplannen voor opname  is ook niet meer mogelijk.

Van alles al geprobeerd  zoals app verwijderen en opnieuw installeren  en uitloggen en opnieuw inloggen  alles helpt niet ook movies en serie,s zijn beperkt zichtbaar. 

Dus een opname of serie casten is niet meer mogelijk. 

Het internet  is allemaal  gewoon goed en de apparaten zijn allemaal verbonden met wiffi op het ziggo modem die in huis staat.

Op de mediabox next is alles  wel goed.dus internet en mediabox is allemaal goed.

Contact gehad met ziggo  maar die komen er niet uit. 

Wie weet de oplossing volgens mij moeten we die bij ziggo zoeken en willen ze nu er makkelijk vanaf komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
R.Raggers
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net contact gehad met ziggo die zeggen  van niets te weten en ze adviseren ook nog om alles wat goed werkt af te breken en opnieuw  weer te installeren 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @R.Raggers,

Zoals Steefb al aangeeft, ben je niet de enige die op dit moment problemen ervaart. Het probleem is momenteel bij ons in onderzoek! Sorry voor het ongemak. 

Uitgelicht topic