1
Vraag
2
Reacties
Mark Linssen

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ziggo go app video niet beschikbaar iPhone 13 Max

Mijn ziggo go app op de iphone 13 geeft aan video niet beschikbaar. Ik heb even mee gelezen op andere topics en de oplossing geprobeerd. Geen resultaat. App verwijderen gedaan, uitloggen gedaan. Niets lijkt te helpen heeft iemand een oplossing of ander idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik weet niet wat jullie in de tussentijd gedaan hebben. Maar de app functioneert weer

Bekijk in context

16 Reacties 16
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

uitloggen, app verwijderen , iphone opnieuw opstarten, app installeren, inloggen

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Net gedaan probleem blijft. Ik zie alles wat er dan op tv zou zijn via de app maar bij het selecteren begint hij te laden en geeft dan de foutmelding

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Mark Linssen welkom op de Ziggo Community. Frappant dat je kuren ervaart met de Ziggo Go App. Ervaar je dit ook op andere apparaten en via de browser variant? En het lukt wel andere content te bekijken, zoals Youtube? 

Kan je desnoods, mocht dit het geval zijn, eens je wifi uitzetten en via het mobiele netwerk kijken? Hoe gaat het dan? 

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Op een andere mobiel, ipad en laptop doet hij het met het account gewoon. Ik kan met de iphone 13 youtube en andere filmpje bekijken die ik binnen krijg. Ik kan zowel via de browser en ziggo go app helaas niets zien. Hij begint te laden en op de app laat hij dan video niet beschikbaar zien. Via de browser stop hij gewoon met laden. Dit doet hij zowel op als buiten de wifi.

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik wil zeggen zowel met wifi als het mobiele netwerk maakt geen verschil hij doet het niet dan

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dan is de ziggo go app waarschijnlijk nog niet geschikt voor de iPhone 13

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @Mark Linssen

 

Bedankt voor alle informatie! Het is ons inderdaad opgevallen dat de app in combinatie met de Iphone 13 Pro Max (software versie 15.0.1) niet werkt zoals het zou moeten. We hebben dit probleem in onderzoek en hopen een snelle fix te vinden. We houden je op de hoogte! 

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dan hoor ik het graag wanneer het jullie gelukt is.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@anoniemforum  schreef:

dan is de ziggo go app waarschijnlijk nog niet geschikt voor de iPhone 13


Daar zat ik ook aan te denken, mogelijk in de hardware een verschil b.v de DRM ? mijn 12 pro werkt helemaal goed.

 

peter.t

Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Hier geen problemen met een iPhone 13 Pro (niet de max!) op iOS 15.0.2. Kan mogelijk nog aan iOS 15.0.1 liggen?

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@peter.t  schreef:

Hier geen problemen met een iPhone 13 Pro (niet de max!) op iOS 15.0.2. Kan mogelijk nog aan iOS 15.0.1 liggen?


Zou zo maar kunnen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Mark Linssen,

 

Waar we nog benieuwd naar zijn is of Ziggo GO het nog helemaal niet heeft gedaan op je iPhone 13 of dat het aan begin wel werkte? Sinds wanneer ervaar je dit ongeveer?

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik dacht dat hij het in het begin heeft gedaan. 100%  zeker weet ik dat niet meer

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank je, @Mark Linssen,

 

Het onderzoek loopt op dit moment, we moeten voorlopig even afwachten helaas.

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik hoor het graag als er iets meer bekend is

Mark Linssen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik weet niet wat jullie in de tussentijd gedaan hebben. Maar de app functioneert weer

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic