Na upgrade van mijn mediabox xl verlies ik steeds verbinding met mijn mediabox (grijs zie foto).
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp een keer wel maar de volgende keer niet.
Mediabox opnieuw opgestart maar hielp ook niet.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb mijn router opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het. Maar dit heb ik eerder gedaan en daarna ging het ook weer fout. Even kijken of het nu blijft werken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hoe is de mediabox xl aangesloten kun je daar een foto van maken
Mediabox staat in kast verbonden met Denon AVR. TV verbonden met AVR. Bedraad internet. Foto maken is een beetje moeilijk. Alles werkte voor de upgrade van mediabox xl.
Het kan wel eens een tijdje duren voordat alles in de achterliggende systemen verwerkt is, probeer het morgen nog eens.
Ik heb mijn router opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het. Maar dit heb ik eerder gedaan en daarna ging het ook weer fout. Even kijken of het nu blijft werken.
Goedemorgen @Mr.D,
Het is natuurlijk niet handig dat de Ziggo Go app de verbinding met de mediabox verliest. Fijn dat er daarom al reacties in dit topic staan en je laatste reactie was dat het nu werkt.
Hopelijk is dat zo gebleven en anders lezen we dat natuurlijk graag 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.