1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Mr.D

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go app verliest verbinding met mediabox na upgrade

Na upgrade van mijn mediabox xl verlies ik steeds verbinding met mijn mediabox (grijs zie foto). 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp een keer wel maar de volgende keer niet.

Mediabox opnieuw opgestart maar hielp ook niet.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

IMG_CA1A6CD14E5D-1.jpeg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mr.D
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn router opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het. Maar dit heb ik eerder gedaan en daarna ging het ook weer fout. Even kijken of het nu blijft werken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10462Posts
  • 598Oplossingen
  • 3003Likes

hoe is de mediabox xl aangesloten kun je daar een foto van maken

Mr.D
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox staat in kast verbonden met Denon AVR. TV verbonden met AVR. Bedraad internet. Foto maken is een beetje moeilijk. Alles werkte voor de upgrade van mediabox xl. 

Steefb

Level 20
  • 16903Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8043Likes

Het kan wel eens een tijdje duren voordat alles in de achterliggende systemen verwerkt is, probeer het morgen nog eens.

Mr.D
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb mijn router opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het. Maar dit heb ik eerder gedaan en daarna ging het ook weer fout. Even kijken of het nu blijft werken. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemorgen @Mr.D,

Het is natuurlijk niet handig dat de Ziggo Go app de verbinding met de mediabox verliest. Fijn dat er daarom al reacties in dit topic staan en je laatste reactie was dat het nu werkt.
Hopelijk is dat zo gebleven en anders lezen we dat natuurlijk graag 🙂