Ik heb vandaag al 2 keer gehad dat bij het terugkijken de uitzending een heel stuk, meer dan 15 minuten vooruit springt. Wen beetje terugspoelen heeft geen zin, hij springt toch steeds naar hetzelfde punt.
Goedemorgen @TwanvanDeursen, een heel warm welkom op de Ziggo Community! Dit is helaas een bekende issue waar hard aan gewerkt wordt. We hopen zo snel mogelijk met goed nieuws te komen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @TwanvanDeursen, een heel warm welkom op de Ziggo Community! Dit is helaas een bekende issue waar hard aan gewerkt wordt. We hopen zo snel mogelijk met goed nieuws te komen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.