Hey @Jacqvan, welkom op de Community!
Wat vreselijk teleurstellend dat jullie nu sinds de verhuizing helemaal geen toegang meer hebben tot Ziggo GO! Ik kan mij voorstellen dat het niet verkeerd zou zijn om gewoon weer online tv te kijken. Ik help dan ook graag!
Als ik het zo zie hebben jullie op het nieuwe adres een nieuw abonnement afgenomen. Als je daarvoor al een abonnement bij Ziggo had, dan is dat abonnement opgezegd. Ik denk dan ook dat het daar mis gaat. Op het huidige abonnement is namelijk nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Log je nu nog in met je oude Mijn Ziggo gegevens (van je oude abonnement)?
Het is in ieder geval opgelost als je via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract je registreert voor je nieuwe Mijn Ziggo account, daarvoor gebruik je je nieuwe klantnummer (die kun je terug vinden in de bevestiging mails die je van Ziggo hebt gehad en anders kun je mij daar een privé bericht voor sturen) ;-).
Laat je hier weten of het is gelukt?