1
Vraag
2
Reacties
Jacqvan

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app op tablet en telefoon

Sinds de verhuizing hebben wij problemen om de ziggo go app te gebruiken. Krijgen de melding hier is een abonnement voor nodig. En hebben wel een abonnement. Wat heb ik gedaan tot nu toe:

- app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd 

- nieuw wachtwoord ingesteld

- gebeld en geappt met klantenservice daar staat alles goed

- vinkje bij ingelogd blijven uitgezet

Wie weet de oplossing. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7065Posts
  • 812Oplossingen
  • 2891Likes

Hi @Jacqvan,

Dat kan kloppen. Die stond nog geregistreerd bij je oude klantnummer, maar heb ik zojuist verwijderd. Er is nog wel een Vodafone-account gekoppeld, klopt dat en moet die behouden blijven? Dan moet het op een andere manier:

Ga naar https://account.ziggo.nl/account/overzicht - log daar in met je oude gegevens en klik vervolgens op 'Ziggo toevoegen' en vul je nieuwe gegevens daar in.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64697Posts
  • 4516Oplossingen
  • 17340Likes

Er lijkt een probleem te zijn met de app, het wordt nogal eens gemeld, de laatste tijd.

Ziggo is er mee bezig.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 398Oplossingen
  • 645Likes

Hey @Jacqvan, welkom op de Community!

Wat vreselijk teleurstellend dat jullie nu sinds de verhuizing helemaal geen toegang meer hebben tot Ziggo GO! Ik kan mij voorstellen dat het niet verkeerd zou zijn om gewoon weer online tv te kijken. Ik help dan ook graag! 

Als ik het zo zie hebben jullie op het nieuwe adres een nieuw abonnement afgenomen. Als je daarvoor al een abonnement bij Ziggo had, dan is dat abonnement opgezegd. Ik denk dan ook dat het daar mis gaat. Op het huidige abonnement is namelijk nog geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Log je nu nog in met je oude Mijn Ziggo gegevens (van je oude abonnement)? 

Het is in ieder geval opgelost als je via https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract je registreert voor je nieuwe Mijn Ziggo account, daarvoor gebruik je je nieuwe klantnummer (die kun je terug vinden in de bevestiging mails die je van Ziggo hebt gehad en anders kun je mij daar een privé bericht voor sturen) ;-). 

Laat je hier weten of het is gelukt? 

Jacqvan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Marije,

Dankjewel voor je bericht. Marco van Vodafone winkel Meppel is er mee aan de gang, dat is voordat ik jouw bericht heb gekregen. Tot nu toe geen mail van hem ontvangen. Geen idee of ik nu moet afwachten of jouw stappenplan moet doorlopen. Voordat het helemaal niet meer klopt.

Met vriendelijke groet, 

Jacqueline 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7065Posts
  • 812Oplossingen
  • 2891Likes

Hi @Jacqvan

Heb je inmiddels nog iets gehoord? Anders raad ik aan de stappen van Marije te volgen. Een nieuw account registreren kun alleen jijzelf en daarmee zou het goed moeten komen 🙂

Jacqvan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex,

Inmiddels echt niet leuk meer. Heb gistermiddag deze stappen doorlopen. Ik krijg als boodschap op het maken van een nieuw account: dit e-mail adres is al in gebruik. Kom niet verder. Weer afgemeld etc. 

Wat nu? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7065Posts
  • 812Oplossingen
  • 2891Likes

Hi @Jacqvan,

Dat kan kloppen. Die stond nog geregistreerd bij je oude klantnummer, maar heb ik zojuist verwijderd. Er is nog wel een Vodafone-account gekoppeld, klopt dat en moet die behouden blijven? Dan moet het op een andere manier:

Ga naar https://account.ziggo.nl/account/overzicht - log daar in met je oude gegevens en klik vervolgens op 'Ziggo toevoegen' en vul je nieuwe gegevens daar in.

Jacqvan
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Alex,

Super bedankt! Ziggo go doet het weer! Dankjewel voor de ondersteuning. 

Hartelijke groetjes, 

Jacqueline van Dongen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic