1
Vraag
2
Reageer en help mee
jgroothhw

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app op nieuwe samsung smart TV samsung 32 ls03t

Ik wil een nieuwe  kleine extra tv aanschaffen.  mijn voorkeur gaat naar Samsung LST03T 32 inch (the Frame) .  Heeft iemand hier ervaring mee of de Ziggo go tv app hier goed op werkt.  Ik wil er namelijk niets extra op aansluiten. Afspelen  Ziggo go app via iPhone of iPad zou ook voldoen. Hoor graag jullie meningen.  Groet Jake.

20 Reacties 20
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
jgroothhw
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maar met de ingebouwde Apple TV zou je toch ook de Ziggo go app kunnen afspelen op deze Samsung TV vanaf Ipad of iphone?    of wordt het beeld dan minder van kwaliteit/ geluid ?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
jgroothhw wrote:

Maar met de ingebouwde Apple TV zou je toch ook de Ziggo go app kunnen afspelen op deze Samsung TV vanaf Ipad of iphone?    of wordt het beeld dan minder van kwaliteit/ geluid ?

dat is alleen mogelijk met live tv

en movies en series

en als je de next heb opnames van de next

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hi @jgroothhw

Welkom op onze Community. Niets mis met een beetje extra onderzoek voor je een nieuwe tv aanschaft! Heb je intussen een keuze kunnen maken? 

jgroothhw
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee, nog niet.   Bij  diverse nieuwe android tv ‘s  (zoals van philips ) staat aangegeven dat ze de ziggo go app niet ondersteunen.  De ziggo go app op de tv lijkt me toch stabieler dan streamen via de iPad/iphone.  Maar ik wil wel zekerheid hebben dat de ziggo go app op de TV goed werkt.   Wie kan me meer duidelijkheid geven voor een tv van 32 inch ? 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
jgroothhw wrote:

nee, nog niet.   Bij  diverse nieuwe android tv ‘s  (zoals van philips ) staat aangegeven dat ze de ziggo go app niet ondersteunen. 

De goedkopere Philips tv's hebben geen android, die zullen de app dus niet ondersteunen.

 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
jgroothhw wrote:

Maar met de ingebouwde Apple TV zou je toch ook de Ziggo go app kunnen afspelen op deze Samsung TV vanaf Ipad of iphone?    of wordt het beeld dan minder van kwaliteit/ geluid ?

De hier genoemde Apple TV is neem ik aan Apple's eigen stream dienst de app, dat staat los van de Mediabox met dezelfde naam. Samsung ondersteund wel airplay2 mogelijk wordt dat bedoeld.

Voor een 32 inch TV zou ik een Amazon Firestick nemen dat bevalt mij goed. 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Mijn advies, geen Samsung frame kopen, is een mooie TV om te zien, maar het beeld en de kwaliteit vallen tegen en geen Android TV!

Met bijv. een Sony Android TV kun je wel alle apps op TV zelf installeren en dus ook ZiggoGo en alles vanaf je iPhone of iPad bekijken..

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als 32 inch een must is valt Sony ook af de kleinere maten hebben geen Android TV zover ik kan achterhalen.

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes
RoWi. wrote:

Als 32 inch een must is valt Sony ook af de kleinere maten hebben geen Android TV zover ik kan achterhalen.

De 43” is inderdaad de kleinste met Android TV, dit is een hele goede;

 

https://www.smitsarnhem.nl/kd43xh8599

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@jgroothhw wat wil je kunnen zien? En is de maat een must? Voor de ongecodeerde kanalen voldoet nagenoeg elke huidige TV eventueel letten op de mogelijkheid voor een CI module. Dan heb je geen extra kastjes nodig enkel een coax kabel.

jgroothhw
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

in ieder geval de basiszenders.   De maat is inderdaad een must : 32 inch.  Ik heb geen mogelijkheid van een coax kabel,  dus een CI module lukt niet. Zijn er dan geen kleine tv’s met Android ?  

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Helaas, tegenwoordig is 43” al een kleine maat, de meeste verkochte maten zijn nu 55”- 65”.

Daarop investeren de fabrikanten dan ook in kwaliteit.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
HereIsTom wrote:

Helaas, tegenwoordig is 43” al een kleine maat, de meeste verkochte maten zijn nu 55”- 65”.

Daarop investeren de fabrikanten dan ook in kwaliteit.

 

Heb je daar een onderbouwing voor de maten tussen 32 en 50 worden net zoveel verkocht.

@jgroothhw  het hangt ervan af waar je zoekt bij coolblue kom ik op Salora uit, via Tweakers kom ik op een Xiaomi uit, de keuze is in de kleinere maten niet groot.

Voor de basis zenders zal elke reguliere smart tv met bijvoorbeeld de NL ziet of NPO Start app  dan ook voldoen, daar heb je dan wel een abonnement op een van de twee voor om er het meeste uit te halen.

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het aanbod is echt minimaal.

Televisies - Producten vergelijken - Tweakers

 

Ik zou een Amazon Fire TV stick overwegen .

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @jgroothhw,

De beste wensen voor 2021! Wat @Steefb aangeeft klopt, het aanbod van 32”inch tv's voorzien van Android is zeer klein. Je zou dus ook een 32 inch tv zonder Android kunnen overwegen en daarbij een 
Amazon Firestick, Android TV Box of Apple TV kunnen overwegen en daarop de Ziggo Go TV app gebruiken. Het aanbod van 32 “ inch tv's zal dan al een stuk groter zijn dan wanneer je specifiek naar
Android Tv's in die maat zoekt. 

Laat maar weten welke keuze het geworden is. 
Groeten,

Paul 

jgroothhw
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie nu bij Bol.com deze staan :

Philips 32HFL5014/12 tv 81,3 cm (32'') Full HD Smart TV Wi-Fi Zwart

 

deze lijkt wel te voldoen, maar ik kan het bijna niet geloven dat het ook zo is.

Is dus wel met Android Tv  in tegenstelling tot andere 32 inch philips tv’s.

Zal deze wel zonder coax en met wifi verbinding een goede keuze zijn ?

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waarom niet deze Philips 32PFS6855 Zilver - Kenmerken - Tweakers , koop er een Amazon Fire TV stick bij.

Scheelt dan een dikke 200 euro.

jgroothhw
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb voorkeur voor een all-in-one systeem.  Dit is echter wel een goed alternatief.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic