Middelbh
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app op ipad werkt ineens niet meer

Alweer een probleem met de app op ipad. Ineens kan ik geen uitzendingen meer bekijken, ik heb twee ipads, probleem bij alletwee. Uitloggen en opnieuw inloggen helpt niet. Na opnieuw inloggen laat hij ook zien dat ik geen mediabox zou hebben, maar op TV via mediabox wel gewoon uitzendingen bekijken. Klantenservice wil of kan jiet helpen.

Uitgelicht
2 Reacties 2
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2386Reacties
  • 373Oplossingen
  • 383Likes

Goedemorgen @Middelbh,

Welkom op de vernieuwde Community!
De aanleiding is wel minder, balen dat je ineens geen uitzendingen kunt bekijken op je ipads!

Heb je hier toevallig net iOS 14.5 op gezet? Dit gaat om een publieke bèta, hierop werkt Ziggo GO helaas niet.

Helpt het anders om de app even te verwijderen en daarna opnieuw te installeren?
Later vandaag komt er namelijk een software update, die haal je dan meteen op.

Mocht dat onverhoopt niet helpen, dan kun je op Mijn Ziggo checken of je wel producten ziet.
De gegevens van Mijn Ziggo en Ziggo Go zijn immers hetzelfde.

rkatoele
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan sinds vanavond niet meer op mijn Mac iPhone en iPad meer via ziggo go meer kijken.... bij zenders geeft hij aan... “ op tv kijken”

702951E4-AF56-44D6-9B7C-26091B12CD73.png6A5CD6E2-5978-4BAC-9569-3301951E19DC.png4926FF74-E510-4844-9ED1-1E36B45E28B3.jpeg