Vraag
Reacties
Oplossing
Giel van Hinsbe
Level 2

Ziggo go app meldt "niet toegestaan" als ik tv wil kijken op mobiel

Samsung A52 5G

Ziggo go app meldt NIET TOEGESTAAN bij tv kijken.

Klantenservice gebeld, nog geen oplossing,  wel verschil bij instellingen bij account:

Mqtt Cpe bij mij Offline, bij klantenservice Online stand- by.

Maar of dat het probleem is?

Ik voeg kopie bij.

1000018764.jpg

 Giel van Hinsberg 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Ik vpn uitgeschakeld via startscherm maar dat was blijkbaar nie afdoende. Nu VPN uitgeschakeld via mcafee app en ziedaar: 

PROBLEEM OPGELOST.

 

Dank je wel voor je hulp.

Giel van Hinsberg 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Steefb
Level 20

Gebruik je een vpn of starlink verbinding? Dan is dit normaal.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Op dit moment is de smartphone i.i.g. via 5G verbonden, dus geen sprake van Starlink. Ik zie in de statusbalk wel 2× het logo van McAfee, mogelijk is daarin een VPN actief.

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Moet ik dan vpn uitzetten?

 

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Trouwens, op 5G werkt het wel, maar op wifi niet.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Bij het gebruik van een vpn is je locatie niet vast te stellen, daarom worden vpn's door vrijwel alle streaming diensten zoveel mogelijk geblokkeerd.

 

Steefb
Level 20

Voor eventuele verdere discussie, lees eerst een van de vele andere topics.

Zoeken - Ziggo Community

Zoeken - Ziggo Community

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Ik heb vpn uigezet en geen resultaat. Wel zie ik dat verondersteld wordt dat ik buiten Europa ben. Zie foto

1000018765.jpg

0 Kudos
Garihd
Level 18

@Giel van Hinsbe  schreef:

Trouwens, op 5G werkt het wel, maar op wifi niet.


Dan is mac afee het probleem niet dat zal namelijk ook via een mobiele verbinding problemen geven.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Welke ISP zie je als je via Wi-Fi naar whatismyipaddress.com gaat?

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Ik weet niet of dat veilig is om te geven.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je hoeft alleen de ISP door te geven (zou 'Ziggo B.V.' moeten zijn), niet de IP-adressen.

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

ISP is Digital Ocean LLC

CITY: Amsterdam 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

In dat geval maak je nog steeds gebruik van VPN.

0 Kudos
Giel van Hinsbe
Level 2
Topicstarter

Ik vpn uitgeschakeld via startscherm maar dat was blijkbaar nie afdoende. Nu VPN uitgeschakeld via mcafee app en ziedaar: 

PROBLEEM OPGELOST.

 

Dank je wel voor je hulp.

Giel van Hinsberg 

Garihd
Level 18

@Giel van Hinsbe  schreef:

Ik weet niet of dat veilig is om te geven.


Net zo veilig als hier uw voor en achternaam gebruiken. Uiteraard niet bedoeld om u bezorgd te maken meer bewust maken.

0 Kudos