Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Eelkjezutphen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go app kan wel in de app op iPad en iPhone , maar kan geen programma laden.

Kan sinds vandaag 21-6-22 geen programma’s meer laden in de ziggo app op mijn iPad en ook niet op mijn iPhone. 
ik zie ook vaak alleen zwart wie beelden, waar je anders een take uit het programma ziet. Wie kan mij helpen?

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

Als je via je instellingen > Algemeen > iPad/iPhone Opslag even de Ziggo Go App Ruim op kiest, daarna verwijderen.

Dan uit de App Store installeer je hem opnieuw en dan inloggen.

 

Dan zou het moeten werken en anders verwijs ik je graag naar onderstaand topic.

 

Ziggo GO krijgt een update!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Ziggo Go krijgt een Update!i

 

Daar staan alle up to date informatie.

Eelkjezutphen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas heb ik ik al diverse keren mijn ziggo go app opgeruimd en verwijderd. Het helpt niet. Trouwens ik kan ook op mijn laptop geen programma’s laden. Ik heb een kleine hoop dat de update wat gaat helpen. Hopelijk komt die gauw beschikbaar. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17772Posts
  • 796Oplossingen
  • 4626Likes

@Eelkjezutphen  https://www.ziggogo.tv/nl.html kan je op elke PC laden, Safari is niet zo succes browser maar werkt wel op mijn Macbook, maar ik gebruik 99% Chrome.

Edge en Firefox doen het ook goed, Opera Browser helaas duurt dat erg lang

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12261Posts
  • 991Oplossingen
  • 3385Likes

Goedemorgen @Eelkjezutphen en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met de Ziggo Go app op je iPad en iPhone! Het probleem wat je beschrijft komt mij niet bekend voor en zie ik ook niet terug in deze lijst met bekende problemen. Heb je de app al eens opnieuw geisntalleerd op je iPhone/iPad? Leeg dan eerst ook de cache van je toestel en kijk daarna of het probleem zich nog steeds voordoet. Ik ben ook heel benieuwd of je via www.ziggogo.tv ook problemen ervaart. Zie je ook kans om dit te testen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates