Kimreemer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app is traag

Mijn ziggo go tv app is enkele weken geleden geüpdatet, hij heeft een nieuwe look gekregen. Helaas is de ziggo go app sindsdien zeer traag. Bij het openen van de app reageert hij helemaal niet. Na een paar minuten is het wisselen van zenders blijvend flink met een vertraging van een paar seconden. 
- ik heb de app een paar keer verwijderd

- mijn modem opnieuw opgestart (connectie is via

wifi, dus geen kabel)

- mijn sony bravia software gecheckt, dus is geüpdatet. 
- de ziggo klantenservice gebeld. Zij verwijzen mij naar hier. 

wat kan doen om dit probleem te verhelpen?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Kimreemer en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat de Ziggo GO TV App op dit moment niet naar wens werkt op je Sony Bravia TV! Is jouw TV wel bekabeld verbonden met internet en is er nog voldoende vrij geheugen (opslag + werkgeheugen ) op je TV? Check ook of je de allerlaatste Ziggo GO TV App versie (4.414619) gebruikt. Hierdoor kan het traag laden van de Ziggo GO TV app namelijk ook door veroorzaakt worden. Daarnaast hebben we een probleem in onderzoek voor bepaalde Sony Bravia TV's (2015/2016 4K) modellen waarop de Ziggo GO TV app op dit moment niet (goed) werkt. Ik raad aan hiervoor dit topic in de gaten te houden. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Reacties
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Kimreemer 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen... en hopelijk sneller op te lossen.

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Kimreemer 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen... en hopelijk sneller op te lossen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @Kimreemer en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat de Ziggo GO TV App op dit moment niet naar wens werkt op je Sony Bravia TV! Is jouw TV wel bekabeld verbonden met internet en is er nog voldoende vrij geheugen (opslag + werkgeheugen ) op je TV? Check ook of je de allerlaatste Ziggo GO TV App versie (4.414619) gebruikt. Hierdoor kan het traag laden van de Ziggo GO TV app namelijk ook door veroorzaakt worden. Daarnaast hebben we een probleem in onderzoek voor bepaalde Sony Bravia TV's (2015/2016 4K) modellen waarop de Ziggo GO TV app op dit moment niet (goed) werkt. Ik raad aan hiervoor dit topic in de gaten te houden. 

Uitgelicht topic