Ziggo go app inloggen lukt niet, Mijn Ziggo wel

Op mijn vraag krijg ik o.a. het antwoord “Val je onder één van deze twee situaties? Meld het hier en we gaan voor je aan de slag.” Ik kan alleen geen knop vinden waar ik het moet melden zodat het probleem nu eindelijk opgelost kan worden

jan.roelofs
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Bekijk in context

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40014Reacties
  • 2240Oplossingen
  • 8277Likes
9 Reacties 9

wat is het probleem

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3735Reacties
  • 252Oplossingen
  • 527Likes

Ik ben door de ziggo helpdesk (1200) door verwezen naar community omdat zij niet verder konden helpen. Voor dit probleem heb ik 4x gebeld. Het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op Ziggo GO. Mijn Ziggo en Ziggo webmail werkt wel maar met dezelfde inloggegevens kan ik niet inloggen op Ziggo GO.

jan.roelofs
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

het je het wachtwoord van mijn ziggo al veranderd? 

en is er recent nog iets aangepast aan je abonnement ?

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3735Reacties
  • 252Oplossingen
  • 527Likes

Betreft het de Ziggo GO app of Ziggo GO via een browser?

Lukt inloggen via beiden niet dan zal er vermoedelijk iets met je account aan de hand zijn. Stel dat inloggen via https://www.ziggogo.tv/nl.html wel lukt en niet via de app, dan lijkt het probleem meer met je apparaat te maken hebben.

Bozz
Raadgever
  • 88Reacties
  • 4Oplossingen
  • 51Likes

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

jan.roelofs
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

jan.roelofs wrote:

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

jan.roelofs wrote:

daar zou een moderator even naar kunnen kijken

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3735Reacties
  • 252Oplossingen
  • 527Likes

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Bekijk in context

Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40014Reacties
  • 2240Oplossingen
  • 8277Likes

Hoi @jan.roelofs

Welkom op onze Community. Wat rot dat het inloggen in Ziggo Go niet meer lukt. Zoals @Be rt hierboven aangeeft, helpt het in de meeste gevallen om je wachtwoord te wijzigen. We horen graag van jou of dit het probleem voor je heeft opgelost! 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2917Reacties
  • 262Oplossingen
  • 527Likes

Dank je Mariska voor je reactie. Het probleem is, voor zover ik kan bepalen, nu opgelost. Ik kan op mijn desktop en op mijn mobiel inloggen en de programma’s terugkijken. Wat ik nu prettig vindt is dat de bewaarde opnames van mijn next ontvanger nu ook in de app terugzie.

jan.roelofs
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Uitgelicht topic