1
Vraag
2
Reacties
jan.roelofs

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go app inloggen lukt niet, Mijn Ziggo wel

Op mijn vraag krijg ik o.a. het antwoord “Val je onder één van deze twee situaties? Meld het hier en we gaan voor je aan de slag.” Ik kan alleen geen knop vinden waar ik het moet melden zodat het probleem nu eindelijk opgelost kan worden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8555Posts
  • 545Oplossingen
  • 1978Likes

wat is het probleem

jan.roelofs
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben door de ziggo helpdesk (1200) door verwezen naar community omdat zij niet verder konden helpen. Voor dit probleem heb ik 4x gebeld. Het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op Ziggo GO. Mijn Ziggo en Ziggo webmail werkt wel maar met dezelfde inloggegevens kan ik niet inloggen op Ziggo GO.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8555Posts
  • 545Oplossingen
  • 1978Likes

het je het wachtwoord van mijn ziggo al veranderd? 

en is er recent nog iets aangepast aan je abonnement ?

Bozz

Gedreven Raadgever
  • 119Posts
  • 8Oplossingen
  • 70Likes

Betreft het de Ziggo GO app of Ziggo GO via een browser?

Lukt inloggen via beiden niet dan zal er vermoedelijk iets met je account aan de hand zijn. Stel dat inloggen via https://www.ziggogo.tv/nl.html wel lukt en niet via de app, dan lijkt het probleem meer met je apparaat te maken hebben.

jan.roelofs
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8555Posts
  • 545Oplossingen
  • 1978Likes
jan.roelofs wrote:

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

jan.roelofs wrote:

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

daar zou een moderator even naar kunnen kijken

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5497Posts
  • 576Oplossingen
  • 2594Likes

Hoi @jan.roelofs

Welkom op onze Community. Wat rot dat het inloggen in Ziggo Go niet meer lukt. Zoals @Be rt hierboven aangeeft, helpt het in de meeste gevallen om je wachtwoord te wijzigen. We horen graag van jou of dit het probleem voor je heeft opgelost! 

jan.roelofs
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je Mariska voor je reactie. Het probleem is, voor zover ik kan bepalen, nu opgelost. Ik kan op mijn desktop en op mijn mobiel inloggen en de programma’s terugkijken. Wat ik nu prettig vindt is dat de bewaarde opnames van mijn next ontvanger nu ook in de app terugzie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates