jan.roelofs

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go app inloggen lukt niet, Mijn Ziggo wel

Op mijn vraag krijg ik o.a. het antwoord “Val je onder één van deze twee situaties? Meld het hier en we gaan voor je aan de slag.” Ik kan alleen geen knop vinden waar ik het moet melden zodat het probleem nu eindelijk opgelost kan worden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Bekijk in context

20 Reacties 20
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

wat is het probleem

jan.roelofs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben door de ziggo helpdesk (1200) door verwezen naar community omdat zij niet verder konden helpen. Voor dit probleem heb ik 4x gebeld. Het probleem is dat ik niet meer kan inloggen op Ziggo GO. Mijn Ziggo en Ziggo webmail werkt wel maar met dezelfde inloggegevens kan ik niet inloggen op Ziggo GO.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het je het wachtwoord van mijn ziggo al veranderd? 

en is er recent nog iets aangepast aan je abonnement ?

Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes

Betreft het de Ziggo GO app of Ziggo GO via een browser?

Lukt inloggen via beiden niet dan zal er vermoedelijk iets met je account aan de hand zijn. Stel dat inloggen via https://www.ziggogo.tv/nl.html wel lukt en niet via de app, dan lijkt het probleem meer met je apparaat te maken hebben.

jan.roelofs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
jan.roelofs wrote:

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

jan.roelofs wrote:

Er is niets mis met mijn apparaten, lijkt mij. Inloggen lukte nog op alle apparaten begin november. Opeens ging het inloggen niet meer met dezelfde codes. Wat veranderd is dat Vodafone is gekoppeld en dat ik in mijn abonnement FOX sport heb toegevoegd. Kan er nu zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. De beste oplossing is dat ik gewoon weer kan inloggen op Ziggo GO (via de app). Zo niet, dan lijkt mij een korting op mijn abonnement op z'n plaats.

daar zou een moderator even naar kunnen kijken

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zojuist is dit probleem opgelost in een ander topic door het wachtwoord van je Mijn Ziggo te veranderen en met het nieuwe wachtwoord in te loggen in je Ziggo Go app.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hoi @jan.roelofs

Welkom op onze Community. Wat rot dat het inloggen in Ziggo Go niet meer lukt. Zoals @Be rt hierboven aangeeft, helpt het in de meeste gevallen om je wachtwoord te wijzigen. We horen graag van jou of dit het probleem voor je heeft opgelost! 

jan.roelofs
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je Mariska voor je reactie. Het probleem is, voor zover ik kan bepalen, nu opgelost. Ik kan op mijn desktop en op mijn mobiel inloggen en de programma’s terugkijken. Wat ik nu prettig vindt is dat de bewaarde opnames van mijn next ontvanger nu ook in de app terugzie.

FrankVL1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vandaag weer gebeld omdat ik wel kan inloggen op mijn ziggo, maar niet op ziggo go.

wachtwoord gewijzigd, maar dat helpt niet. Nog niet eerder ingelogd op ziggo go.

zou fijn zijn als iemand mij kan helpen om dit probleem op te lossen

(heb eerder al ziggo go verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, idem met opstarten van tablet, maar blijft hetzelfde. Mijn ziggo kan ik inloggen, ziggo go geeft melding dat inloggen mislukt, controleer gebruikersnaam (=e-mailadres) en wachtwoord.) 

FrankVL1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra: bij wijzigen van mijn wachtwoord krijg ik ook foutmelding, maar nieuwe wachtwoord wordt wel verwerkt!

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Goedemorgen @FrankVL1 en welkom op de community! 
Super lastig dat je je Ziggo GO niet beschikbaar krijgt 😞 Ik ben erg benieuwd welke foutmelding je te zien krijgt als je daarop in wilt loggen.
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je account wel actief staat. Wat we eens kunnen proberen is dat ik je account eens verwijder aan deze kant, zodat je je opnieuw kunt registeren. Sta je daar voor open?

Sparta

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Renate, ik heb exact hetzelfde probleem. Zou je die check voor mij ook kunnen doen? Alvast dank!

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Hi @Sparta , ook jouw account lijkt actief te zijn en je logt in met je emailadres. Welke foutmelding zie je?

Sparta

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Renata Dankjewel voor het nakijken. “Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer opnieuw.” Echter gebruik ik dezelfde inlog voor Mijn Ziggo, waar deze wel werkt. Erg gek dus

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Vreemd zeg! En het wachtwoord wijzigen heeft niet geholpen @Sparta ? Als je wilt verwijder ik je registratie, zodat je het opnieuw kunt proberen.

Sparta

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Renata Wachtwoord wijzigen heeft inderdaad niet geholpen, blijf die foutmelding krijgen. Mijn registratie verwijderen graag! Kan ik daarna opnieuw inloggen met mijn Ziggo account?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Je account is bij deze verwijderd @Sparta . Je mag een nieuwe registratie aanmaken voor Mijn Ziggo en dan kun je daar deze link voor gebruiken. Met die nieuwe registratie ga ik ervan uit dat je ook je Ziggo Go kunt gaan gebruiken! 

Sparta

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Renata Opgelost! Hartelijk dank voor je hulp! Werkt nu goed inderdaad, fijn!

 

Voor Ziggo: misschien goed om dit aan de klantenservice te laten weten. Heb zelf aantal keer gebeld zonder oplossing, terwijl dit inderdaad goed werkt.

Uitgelicht topic