Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wvanmulken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app iPad

Sinds de nieuwe IPad OS 15  versie werkt de ziggo go app niet goed. Het beeld is wazig en traag. De WiFi verbinding is in orde. 

Uitgelicht
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Reacties
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

@Wvanmulken Ik heb naar aanleiding van jouw probleem met je iPad mijn eigen iPad een upgrade gegeven van iOS 15.3 naar 15.3.1. Een update na de tweede punt zou eigenlijk geen problemen mogen opleveren. Maar ik lees dat je wazig (onscherp?) beeld hebt en trage wifi-verbinding.

Nadat je nieuwe iOS geïnstalleerd is is je iPad natuurlijk ook opnieuw opgestart. Er zijn een paar dingen die je zou kunnen doen: bij de netwerkinstellingen van je iPad bij de verbonden netwerknaam klikken op "Vergeet dit netwerk" en opnieuw inloggen. De ZiggoGo-app verwijderen en via de AppStore opnieuw installeren.

Laat even weten wat er lukt. 

 

3 Reacties 3
RuudM

Raadgever
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Op mijn iPad OS 15.3 heb ik versie 4.34.4, geen problemen. https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-go/id1156417365

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 262Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @Wvanmulken

Het werkt dus niet zoals je gewend was 😞 Dat maakt het online kijken een stuk minder plezierig natuurlijk. Er zijn geen issues bekend met de Ziggo GO app op iOS apparatuur. Wil je dit eens testen op een ander apparaat?

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

@Wvanmulken Ik heb naar aanleiding van jouw probleem met je iPad mijn eigen iPad een upgrade gegeven van iOS 15.3 naar 15.3.1. Een update na de tweede punt zou eigenlijk geen problemen mogen opleveren. Maar ik lees dat je wazig (onscherp?) beeld hebt en trage wifi-verbinding.

Nadat je nieuwe iOS geïnstalleerd is is je iPad natuurlijk ook opnieuw opgestart. Er zijn een paar dingen die je zou kunnen doen: bij de netwerkinstellingen van je iPad bij de verbonden netwerknaam klikken op "Vergeet dit netwerk" en opnieuw inloggen. De ZiggoGo-app verwijderen en via de AppStore opnieuw installeren.

Laat even weten wat er lukt. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates