Wvanmulken

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app iPad

Sinds de nieuwe IPad OS 15  versie werkt de ziggo go app niet goed. Het beeld is wazig en traag. De WiFi verbinding is in orde. 

Uitgelicht
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Reacties
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Wvanmulken Ik heb naar aanleiding van jouw probleem met je iPad mijn eigen iPad een upgrade gegeven van iOS 15.3 naar 15.3.1. Een update na de tweede punt zou eigenlijk geen problemen mogen opleveren. Maar ik lees dat je wazig (onscherp?) beeld hebt en trage wifi-verbinding.

Nadat je nieuwe iOS geïnstalleerd is is je iPad natuurlijk ook opnieuw opgestart. Er zijn een paar dingen die je zou kunnen doen: bij de netwerkinstellingen van je iPad bij de verbonden netwerknaam klikken op "Vergeet dit netwerk" en opnieuw inloggen. De ZiggoGo-app verwijderen en via de AppStore opnieuw installeren.

Laat even weten wat er lukt. 

 

5 Reacties 5
RuudM

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Op mijn iPad OS 15.3 heb ik versie 4.34.4, geen problemen. https://apps.apple.com/nl/app/ziggo-go/id1156417365

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Wvanmulken

Het werkt dus niet zoals je gewend was 😞 Dat maakt het online kijken een stuk minder plezierig natuurlijk. Er zijn geen issues bekend met de Ziggo GO app op iOS apparatuur. Wil je dit eens testen op een ander apparaat?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Wvanmulken Ik heb naar aanleiding van jouw probleem met je iPad mijn eigen iPad een upgrade gegeven van iOS 15.3 naar 15.3.1. Een update na de tweede punt zou eigenlijk geen problemen mogen opleveren. Maar ik lees dat je wazig (onscherp?) beeld hebt en trage wifi-verbinding.

Nadat je nieuwe iOS geïnstalleerd is is je iPad natuurlijk ook opnieuw opgestart. Er zijn een paar dingen die je zou kunnen doen: bij de netwerkinstellingen van je iPad bij de verbonden netwerknaam klikken op "Vergeet dit netwerk" en opnieuw inloggen. De ZiggoGo-app verwijderen en via de AppStore opnieuw installeren.

Laat even weten wat er lukt. 

 

wbe

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb op verschillende iOS devices hetzelfde probleem. De app is super traag met opstarten maar ook als ik een andere zender wil selecteren.

Ook het connecten met 1 van mijn Chromecasts (ik heb er drie) gaat erg moeizaam. Als ik wil connecten dan duurt het soms 2 minuten voordat ik de chromecast kan selecteren. Met mijn DS-video app van Synology heb ik dit probleem niet.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@wbe dergelijke kuren zijn natuurlijk erg irritant. 

Heb je de stappen die @Wim C. noemt allemaal eens uitgevoerd? Of heeft @Wim C. misschien voor jouw specifieke kuren nog een advies?

Uitgelicht topic