1
Vraag
2
Reacties
FrankB22

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app i.c.m chromecast 3

Ik ondervindt problemen met het kijken m.b.v. de ziggo go app i.c.m. een chromecast 3

 

als modem heb ik een Ziggo connect box, op  1 port is een DECO m4 aangesloten waarop weer een DECO m4 aangesloten is. In totaal zijn 6 DECO M4's op deze manier aangesloten. De afstand tussen de chromecast 3 en de 4e  DECO is ca. 1 meter.

 

Het eerst 20 - 30 minuten kan ik probleemloos kijken, daarna staat het beeld regelmatig stel en draait een cirkel in beeld, dit komt vanaf dan regelmatig voor. De beeld kwaliteit staat al op laag, een google speedtest levert 30 Mbps op.

 

het maakt niet uit vanaf welke telefoon of laptop ik stream.

batterijinstelling is al aangeapst, dit helpt echter niet.

ik heb de Deco's geupdated, dit helpt ook niet.

 

Youtube, F1TV en videland werken zonder problemen.

 

Ik heb al gebeld met Ziggo, hier weet men het ook niet, wie heeft een suggestie?

 

groet,

 

Frank

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FrankB22
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

na veel proberen en contact met zowel Ziggo als TP link kwam ik niet tot een oplossing. Uitendelijk heb ik alle DECO's gereset en opnieuw ingeleerd. Dit bleek de oplossing. nu werkt alles weer.  In 1e instantie had ik 3 DECO's, ik heb inderdaad een groot huis, oppervlakte is 750 m2. I heb ik, omdat ik niet overal bereik had, er later 3 aan toegevoegd, wellicht dat dit de problemen veroorzaakt heeft? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik raad je aan om even naar dit topic te gaan > 

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

 

want je hebt wel heel veel Deco's in een te kleine omgeving, of je moet een groot huis hebben, maar doen elke Deco's het ook zoals het moet, want staan ze te dicht op elkaar vallen ze uit.

 

Misschien bied deze uitkomst.

 

FrankB22
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

na veel proberen en contact met zowel Ziggo als TP link kwam ik niet tot een oplossing. Uitendelijk heb ik alle DECO's gereset en opnieuw ingeleerd. Dit bleek de oplossing. nu werkt alles weer.  In 1e instantie had ik 3 DECO's, ik heb inderdaad een groot huis, oppervlakte is 750 m2. I heb ik, omdat ik niet overal bereik had, er later 3 aan toegevoegd, wellicht dat dit de problemen veroorzaakt heeft? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic