Biastefin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app fout sinds update

Sinds de update heb ik steeds als ik via de computer kijk dat halverwege een aflevering ik ineens de melding krijg "Niet beschikbaar - Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken'. Dat heb ik en ben ingelogd, want was al aan het kijken. Hoe los je dit op? Nu moet ik regelmatig de serie weer opnieuw opstarten en dan werkt het weer voor zolang als het duurt.

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Biastefin. Welkom hier!

Allereerst; speelt dit issue momenteel nog steeds?

Zo ja; op welke programma's heb je dit ervaren? Of is het op alles wat je kijkt? Via welke browser kijk je? En gaat het om live tv kijken, een opname op kijken via begin gemist? 

erwinsimone

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

bij diverse programma's via ziggo go krijg ik de melding na een kort tijd; Google chrome en het gaat om live kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @erwinsimone,

 

Welke melding krijg je precies na een korte tijd? 

Uitgelicht topic