Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
hielko
Level 2

Ziggo go app en website crashed op Chromebook wanneer via usbc / hdmi een beamer wordt aangesloten.

Hallo, ik heb een chromebook computer met daarop de Ziggo Go app geinstalleerd. Op mijn chromebook is via een usb C kabel naar HDMI en via HDMI een beamer aangesloten. Dat werkt prima. Alles wat ik op de chromebook doe is te zien op de beamer. Alleen als ik de Ziggo go app of de webiste van ziggogo.tv gebruik, dan crashed het geheel. De app/site doet het niet meer en wat op de beamer verschijnt is blauw. Zonder beamer werkt het allemaal prima. Weet iemand hoe dat oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Tjeerd85
Level 14

dit heeft ongetwijfeld met een kopier beveiliging te maken, ook wel CEC. waarschijnlijk is dit probleem niet op te lossen. Daarnaast is USB C naar HDMI en via HDMI naar de beamer niet iets waarvan ik zelf verwacht dat dit goed gaat werken. 

Ik heb geen oplossing, mogelijk komt er nog iemand langs die dat wel heeft. 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Kopieerbeveiliging via HDMI is HDCP, ik denk ook dat de oorzaak daar gezocht moet worden.

hielko
Level 2
Topicstarter

Moi Tjeerd, dank dat je de moeite hebt genomen voor deze reactie. Hielko

hielko
Level 2
Topicstarter

Moi Tobias, dank dat je de moeite hebt genomen voor deze reactie. Hielko

0 Kudos