Hallo, ik heb een chromebook computer met daarop de Ziggo Go app geinstalleerd. Op mijn chromebook is via een usb C kabel naar HDMI en via HDMI een beamer aangesloten. Dat werkt prima. Alles wat ik op de chromebook doe is te zien op de beamer. Alleen als ik de Ziggo go app of de webiste van ziggogo.tv gebruik, dan crashed het geheel. De app/site doet het niet meer en wat op de beamer verschijnt is blauw. Zonder beamer werkt het allemaal prima. Weet iemand hoe dat oplossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit heeft ongetwijfeld met een kopier beveiliging te maken, ook wel CEC. waarschijnlijk is dit probleem niet op te lossen. Daarnaast is USB C naar HDMI en via HDMI naar de beamer niet iets waarvan ik zelf verwacht dat dit goed gaat werken.
Ik heb geen oplossing, mogelijk komt er nog iemand langs die dat wel heeft.
Kopieerbeveiliging via HDMI is HDCP, ik denk ook dat de oorzaak daar gezocht moet worden.
Moi Tjeerd, dank dat je de moeite hebt genomen voor deze reactie. Hielko
Moi Tobias, dank dat je de moeite hebt genomen voor deze reactie. Hielko
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.