1
Vraag
2
Reacties
ls1997

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app en webplayer blijft laden maar wel geluid

Goedenavond,

Ik gebruik ziggo go en webplayer via mijn lenovo pc.

Hier zit windows 10 op en  ik heb al herstart e.d.

nu is het zo dat bij het starten ik de melding krijg dat get programma blijft laden maar dit stopt niet.

Ik heb hier wel geluid bij. Op mijn telefoon doet hij het wel dus ik ga uit van een instelling fout in mijn pc.

Ik heb al extensies uitgeschakeld. Wie o wie heeft de Goude tip qua instelling.

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ls1997
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy,

hartelijk dank voor jouw reactie.

Normaal gebruik ik de webplayer. Vanwege het probleem hiermee had ik de app gedownload.

Het probleem was gisteren  verholpen ineens.  Het lijkt een terugkerend probleem te zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Ls1997

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @ls1997 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Een gouden tip heb ik niet voor je 😞
Maar als ik mij niet vergis is er voor windows geen app meer. Dus Ziggo GO app zal niet meer werken op een windows computer. Gebruik je de Ziggo GO app op een Windows 10 tablet of laptop? Dan kun je helaas niet streamen naar Chromecast of Airplay. Microsoft gebruikt hiervoor eigen streaming apparaten zoals een Microsoft Display Dock.

En ik zou het eens proberen met Google Chrome, waarschijnlijk dat het dan beter werkt met www.ziggogo.tv. Probeer het eens en laat nog even weten of je het probleem blijft houden, of dat het is opgelost 🙂

ls1997
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy,

hartelijk dank voor jouw reactie.

Normaal gebruik ik de webplayer. Vanwege het probleem hiermee had ik de app gedownload.

Het probleem was gisteren  verholpen ineens.  Het lijkt een terugkerend probleem te zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Ls1997

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Dan is het toch aan Ziggo om hier even naar te kijken.
Goed dat je het laat weten, zodra iemand van Ziggo je topic ziet dan zal die dit hier ook melden. Las net ook bij iemand anders dit probleem, verwacht dat Ziggo hier dan al wel van op de hoogte is, i hope!

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @ls1997

In je bericht van afgelopen woensdag gaf je aan dat het probleem was opgelost. Hoe is het de afgelopen week gegaan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic