1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
schuttetineke

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo go app doet het niet op ipad

Hoi allen. 

ik heb de nieuwe iOS 15.4.1. 
als ik nu op de ziggo go app tv wil kijken krijg ik in beeld. 
Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. Ik heb al van alles geprobeerd. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De app een uur niet gebruikt. De iPad een lange tijd uit gehad en een harde reset gegeven. 
hoe nu verder

30 Reacties 30
Meldingen
Aan Uit
Bér

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Dave 

Dat is het, achtergrond service stond niet aan, deze aangezet en app functioneer weer!

Dank!

Groet,

Bér

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24753Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

@Bér  Goed om te horen, graag gedaan 😊

Hoop dat @ZandvlietM  en @schuttetineke  dit ook zo doen, dan zou probleem opgelost moeten zijn in dit topic 😊 @Jamyla  weer een tevreden klant 😉

Smeets1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zelfde probleem. Standaard oplossingen werken niet. (Gedeeld profiel, achtergrond verversen, opnieuw installeren, juiste account etc Ook met Ziggo Support kom ik er niet uit. iPhone doet het wel. App doet het niet sinds de update van iOS.

Smeets1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mijn reactie is niet helemaal juist. App doet het niet sedert een dikke week.

Smeets1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nieuw profiel aangemaakt. App werkt nu wel.

ZandvlietM

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na lezen van onderstaande reacties weer van alles geprobeerd (Ververs op achtergrond aan -> niets, daarna: ruim op, verwijder, reboot, installeren) maar in eerste instantie nog steeds zelfde melding. Vervolgens Ziggogo.tv in Safari opgestart, gekozen niet in App. Zender gekozen en ik kreeg beeld. Afgesloten opnieuw Ziggogo.tv opgestart nu gekozen in App.....Yes beeld! Afgesloten en nu direct Ziggo app en nog steeds beeld -> probleem opgelost! @Bér en @Dave Dank voor hulp!

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24753Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

Graag gedaan @ZandvlietM  de ene is de andere niet zo zie je maar dat het anders werkt, en dat is moeilijk in te schatten. Maar dank je voor je terugkoppeling is ook voor ons weer leer moment maar de Moderators ook, scheelt hun weer veel tijd maar ze hebben ook weer nieuw stukje informatie erbij. 😊 Super, dank je wel nogmaals.

mfbrocken

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij sinds kort ook ineens dit probleem. Keek altijd via iPad. Wat nu???

mfbrocken

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yes! Én weer terug op gedeeld profiel én via ziggogo.tv van Safari beel. En toen had ik weer beeld in de app!!👏👏

Smeets1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wat bij mij uiteindelijk gewerkt heeft: iPad terugzetten naar de fabrieksinstellingen m.b.v. iTunes en daarna alles teruggezet. Toen werkte Ziggo Go weer. Eerst van tevoren een check gedaan bij een Apple winkel of er geen mankementen waren aan de iPad.

mfbrocken

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de tip. Inmiddels via zoggogo.tv uit Safari wel zenders. Daarna deed de app het ook weer gewoon. Waarom??? Geen idee maar hij doet het. Bedankt voor je reactie!