Hoi allen.
ik heb de nieuwe iOS 15.4.1.
als ik nu op de ziggo go app tv wil kijken krijg ik in beeld.
Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. Ik heb al van alles geprobeerd. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De app een uur niet gebruikt. De iPad een lange tijd uit gehad en een harde reset gegeven.
hoe nu verder
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben terug gegaan naar gedeeld profiel en toen deed mijn ziggo app het weer op de tablet.
Na lezen van onderstaande reacties weer van alles geprobeerd (Ververs op achtergrond aan -> niets, daarna: ruim op, verwijder, reboot, installeren) maar in eerste instantie nog steeds zelfde melding. Vervolgens Ziggogo.tv in Safari opgestart, gekozen niet in App. Zender gekozen en ik kreeg beeld. Afgesloten opnieuw Ziggogo.tv opgestart nu gekozen in App.....Yes beeld! Afgesloten en nu direct Ziggo app en nog steeds beeld -> probleem opgelost! @Bér en @Dave Dank voor hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe heb je de App verwijderd door op de App te drukken en dan kruisje.
Je kan het beste de App via Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad opslag naar de Ziggo Go App gaan klik je op het blauwe Opruimen. Je hoeft in principe niet te verwijderen.
Tik de App opnieuw aan, deze Download hij weer uit de Appstore en log in met je gegevens.
Helaas heeft dit niet gewerkt. Weet je misschien nog een andere oplossing.
gr tineke
Eigenlijk helpt hier maar een ding, nooit meteen de nieuwste IOS of Android versie installeren. Zolang je apps goed werken is een update niet altijd nodig. Vermoedelijk heeft de Ziggo Go app nu een update nodig vanwege deze nieuwere IOS versie.
@RoWi. daarop spreek ik je tegen, want de IOS zijn wel degelijk van belang omdat er lekken zijn die gedicht moeten worden, en update gaat uiteindelijk geforceerd geïnstalleerd worden met IOS. Android kon je hem uitstellen maar of dat nog zo is weet ik niet.
@schuttetineke Hoe verwijder je de Ziggo Go app door de app in te drukken en kruisje, want dan gaan niet alles mee. Beste is de Ziggo Go App te verwijderen door naar Instellingen > Algemeen > iPad-Opslag te gaan
Scroll naar de Ziggo Go App toe.
In het blauw Ruim Op en dan in het rood Verwijderen
Dit is de beste manier om te verwijderen, hij neemt nu alles mee wat eraf gehaald moet worden.
Dan kan je hier de Installatie scannen en downloaden
Als de App gedownload en geinstalleerd is, log dan met je gegeven in en ga als eerste naar icoon foto linker bovenhoek en klik op instellingen. Maak wel even een eigen profiel en geen gedeeld profiel.
Blader alles even rustig door, belangrijkste is de Diagnostiek bij Customer ID daar staat je Klantnummer, de mijne is weggehaald, als alles klopt dan moet het goed gaan.
Als tip raad ik je even dit topic aan:
Tip voor de diverse Streaming Apps en Ziggo Go App voor iPhone en iPad
Sinds IP-Tracking kan dit ook nog een stream probleem zijn, een optie waarbij iPhone en iPad ook nog een verlossing kan krijgen op de apps.
Met die lekken valt het wel mee, dat ligt ook aan het eigen gedrag, het hele internet is een groot lek, anders kunnen apparaten niet met elkaar communiceren. En inderdaad gelukkig kunnen we met Android update's onbeperkt uitstellen, als je update's niet op automatisch zet.
Het punt is dat een app, wel met een nieuw OS moet kunnen samenwerken, en momenteel lijken de Ziggo Go ontwikkelaars de IOS ontwikkeling niet te kunnen bijhouden.
@RoWi. schreef:
Met die lekken valt het wel mee, dat ligt ook aan het eigen gedrag, het hele internet is een groot lek, anders kunnen apparaten niet met elkaar communiceren. En inderdaad gelukkig kunnen we met Android update's onbeperkt uitstellen, als je update's niet op automatisch zet.
Het punt is dat een app, wel met een nieuw OS moet kunnen samenwerken, en momenteel lijken de Ziggo Go ontwikkelaars de IOS ontwikkeling niet te kunnen bijhouden.
Ik heb iPhone 12 IOS 15.5 en op mijn iPad 2019 15.5 Beta en Ziggo Go werkt prima en mijn Partner heeft gewone iPhone 12 15.4.1 en op de iPad Air 15.4.1. en daar werkt Ziggo keurig op, het ligt niet aan de OS, hoe nieuwer het toestel hoe meer probleem Ziggo Go geeft, maar tegenwoordig zit er bij de Wifi instelling IP-Tracking op en als je die uitzet, gaat het 90% goed met het installeren van Ziggo Go App. En als de App vraagt Tracking toestaan, klik je Ja dan is hij gevoegd aan de lijst en kan de installatie ook afgerond worden.
De Update's van IOS/MacOS/iPadOS zijn er niet voor niks, dit zijn om beveiligingslekken te dichten en bugfixes zoals Ziggo Go op te lossen. Maar Apple en Ziggo is al jaren een issue, werkt het dan gaat het prima, werkt het niet, dan ben je de klos. Daarom wil Ziggo ook weten welke versie het is en wat er fout gaat.
Ik heb alles opgevolgd van jullie. En helaas ik kan nog steeds geen tv kijken op de ziggo go app op mijn IPad mini 4.
@schuttetineke Ik ga het aan een Ziggo Medewerker voorleggen, deze komt dan in het topic, en zal je hierbij helpen. Misschien is er iets anders aan de hand waar wij geen weet van hebben. Hulp komt er aan.
Hoi @schuttetineke,
Het wil maar niet lukken lees ik 😞 Als ik het goed begrijp kon je Ziggo GO prima gebruiken op deze iPad maar werkt het niet meer sinds je de nieuwe iOS versie gebruikt? Kun je ook aangeven wat je precies geprobeerd hebt in de app? Je kunt er namelijk live TV kijken, maar ook programma's terugkijken en On Demand content gebruiken. Werkt er niets van dit alles? Of gaat het alleen om live TV?
Movies en series, live tv kijken, bewaarde docu’s niets doet het ervan.
als ik er op klik dan valt het scherm weg en kom ik op beginscherm. Ik wacht het af
@schuttetineke wat vreemd! Heb je dit ook als je kijkt via de browser of de app op een ander toestel?
Ik ben terug gegaan naar gedeeld profiel en toen deed mijn ziggo app het weer op de tablet.
Ik heb hetzelfde probleem alle adviezen geprobeerd maar nada. Wat was de oplossing?
Ik sluit mij aan bij ZandvlietM, alles geprobeerd maar geen oplossing
Goedemorgen @ZandvlietM en @Bér
Toevallig gebruik ik Ziggo GO ook op een iPad maar ervaar deze problemen niet.
Om wat verder onderzoek te doen ontvang ik graag de volgende informatie:
Software versie iOS
Software versie Ziggo GO
Screenshot foutmelding:
Werkt www.ziggogo.tv wel?
Gaat het om Live TV/Replay TV/Opnames?
Hallo Jamyla,
Software versie iOS 15.4.1
Software versie Ziggo GO:
Build: 4.34.4 (4.34.23.102)
Device: iPad Mini 4
OS: 15.4.1
OV: 3.15.14
Conviva: 4.0.17
Connection Type: WiFi
Customer HH:
MQTT Broker: CONNECTED
MQTT CPE Status: ONLINE_STANDBY
Last MQTT status check: 2022-05-10 13:44:26 GMT+02:00
Screenshot foutmelding: zie bijlage
Werkt www.ziggogo.tv wel? Nee
Gaat het om Live TV/Replay TV/Opnames? Allemaal
Groet,
@Bér en @ZandvlietM welke iPad versie heb je en heb je volgende al eens geprobeerd.
Log uit van de Ziggo Go App
Ga naar Instellingen > Algemeen > iPad Opslag en kies dan in het blauw Ruim Op en dan in het Rood verwijder App
Als je dit gedaan hebt herstart je iPad en ga dan naar Ziggo Go voor iPad-iPhone
Of gebruik de QR Code met je iPad
@schuttetineke hoe kan het dat gedeeld profiel wel op de ipad werkt maar eigen profiel niet, dan zou je even op de Next een eigen profiel moeten aanmaken via de Home knop, tandwiel op rechts en dan op tabblad Profielen.
Dan kan je boven in Verander of verwijder je profiel > hier kan je profiel aan maken en via Je Standaard Profiel > gedeeld kan je hem op je naam zetten. Maar dit kan ook via de iPad via icoontje. Dan zou hij gewoon moeten werken.
ook als je via Chrome https://www.ziggogo.tv/nl.html probeert @Bér
Staat van de Ziggo Go de Achtergrond service wel aan door naar instellingen te gaan en naar beneden scrollen tot je de Ziggo Go App ziet en dan die even aan tikken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.