@RoWi. daarop spreek ik je tegen, want de IOS zijn wel degelijk van belang omdat er lekken zijn die gedicht moeten worden, en update gaat uiteindelijk geforceerd geïnstalleerd worden met IOS. Android kon je hem uitstellen maar of dat nog zo is weet ik niet.
@schuttetineke Hoe verwijder je de Ziggo Go app door de app in te drukken en kruisje, want dan gaan niet alles mee. Beste is de Ziggo Go App te verwijderen door naar Instellingen > Algemeen > iPad-Opslag te gaan
Scroll naar de Ziggo Go App toe.
In het blauw Ruim Op en dan in het rood Verwijderen

Dit is de beste manier om te verwijderen, hij neemt nu alles mee wat eraf gehaald moet worden.
Dan kan je hier de Installatie scannen en downloaden

Als de App gedownload en geinstalleerd is, log dan met je gegeven in en ga als eerste naar icoon foto linker bovenhoek en klik op instellingen. Maak wel even een eigen profiel en geen gedeeld profiel.

Blader alles even rustig door, belangrijkste is de Diagnostiek bij Customer ID daar staat je Klantnummer, de mijne is weggehaald, als alles klopt dan moet het goed gaan.
Als tip raad ik je even dit topic aan:
Tip voor de diverse Streaming Apps en Ziggo Go App voor iPhone en iPad
Sinds IP-Tracking kan dit ook nog een stream probleem zijn, een optie waarbij iPhone en iPad ook nog een verlossing kan krijgen op de apps.