1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jelle1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app buitenland

Ik zit in Portugal en heb wifi. Ziggo Go App werkt prima op iphone en ipad. Op de televisie geeft deze app bij het selecteren van een zender echter de melding: “Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken.”  Dit is op dezelfde wifi. Casten van iphone of ipad naar de televisie geeft dezelfde melding en werkt dus ook niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

5 Reacties 5
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Er zijn verschillende apps in de omloop;

 

-Ziggo Go App https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

-Ziggo Go TV App (Ziggo internetabonnement nodig!)  https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

 

Ik heb geen zin om alles voor te kauwen 🙂 .., dus  lees de links, en de eerder verstuurde links, maar eens door. Daar vind je je antwoord! 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

75F3AC5E-57EE-4CAF-AB97-1796053B2CFB.jpeg

Jelle1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Pineapple, 

 

Dank voor je antwoord.

Ik ben een leek op dit gebied, dus ik vraag me af of het nu wel of niet mogelijk is. Ik lees ook het eea over VPN... is dat wellicht de oplossing?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jelle1  schreef:

Hallo Pineapple, 

 

Dank voor je antwoord.. Ik lees ook het eea over VPN... is dat wellicht de oplossing?


 

Ook via een vpn heb je geen ziggo aansluiting, dat gaat dus niet werken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

via vpn werkt alleen als je zelf thuis op je ziggo internet verbinding via bijvoorbeeld een nas of raspberry pi een vpn server maak en dan de apple tv koppel aan de vpn server want dan zie de ziggo go tv app jou ip adres van thuis 

het zou moeten werken maar is eigelijk ook niet toegestaan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic