Mijn Samsung S22 ultra begint zomaar spontaan met de Ziggo app verder te spelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @herfst14, dat is zeker een probleem! Bedoel je daarmee dat hij de app opstart zonder dat je hem opent of bedoel je dat je een programma pauzeert en hij hem automatisch verder afspeelt? Met deze informatie kunnen we gerichter opzoek naar een oplossing.
Veel problemen worden opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit proberen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @herfst14, dat is zeker een probleem! Bedoel je daarmee dat hij de app opstart zonder dat je hem opent of bedoel je dat je een programma pauzeert en hij hem automatisch verder afspeelt? Met deze informatie kunnen we gerichter opzoek naar een oplossing.
Veel problemen worden opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit proberen?
Ik had de app gebruikt en afgesloten, tijdens het het slapen werd ik er wakker van, dacht dat het de wekkerradio was. Afgelopen zaterdag gebeurde het me weer in de supermarkt.
Ik zal hem eens opnieuw installeren, zoals je zei
Goedemorgen @herfst14, is het inmiddels gelukt met de herinstallatie van de app? Ik ben benieuwd hoe het gaat.
Tot nu toe is het nog niet weer gebeurd
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.