Vraag
Reacties
Oplossing
herfst14
Level 5

Ziggo go app begint spontaan

Mijn Samsung S22 ultra begint zomaar spontaan met de Ziggo app verder te spelen.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @herfst14, dat is zeker een probleem! Bedoel je daarmee dat hij de app opstart zonder dat je hem opent of bedoel je dat je een programma pauzeert en hij hem automatisch verder afspeelt? Met deze informatie kunnen we gerichter opzoek naar een oplossing. 

Veel problemen worden opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit proberen? 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @herfst14, dat is zeker een probleem! Bedoel je daarmee dat hij de app opstart zonder dat je hem opent of bedoel je dat je een programma pauzeert en hij hem automatisch verder afspeelt? Met deze informatie kunnen we gerichter opzoek naar een oplossing. 

Veel problemen worden opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wil je dit proberen? 

0 Kudos
Ga naar reactie
herfst14
Level 5
Topicstarter

Ik had de app gebruikt en afgesloten, tijdens het het slapen werd ik er wakker van, dacht dat het de wekkerradio was. Afgelopen zaterdag gebeurde het me weer in de supermarkt. 

Ik zal hem eens opnieuw installeren, zoals je zei

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @herfst14, is het inmiddels gelukt met de herinstallatie van de app? Ik ben benieuwd hoe het gaat. 

0 Kudos
herfst14
Level 5
Topicstarter

Tot nu toe is het nog niet weer gebeurd