1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Henk 1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go app: Foutmelding 4003

Sinds enkele dagen kunnen we op onze Chromebook geen tv meer kijken via de app. Altijd ging dat zonder problemen. De app al verscheidene keren opnieuw geinstalleerd maar we blijven de foutmelding 4003 krijgen.

Op onze iPad werkt de app prima.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Henk 1 , welkom op de Ziggo Community!

Er is deze week een nieuwe update verschenen van Ziggo GO, dus daar hangt het vermoedelijk mee samen.

Helaas hebben we de app nooit ondersteund op een Google Chromebook, als het altijd heeft gewerkt is dat uiteraard mooi meegenomen, maar je kunt het beste gebruik maken van ziggogo.tv in je browser. Daar zou alles wel moeten werken. Ik neem je melding wel mee naar de ontwikkelaars.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Henk 1 , welkom op de Ziggo Community!

Er is deze week een nieuwe update verschenen van Ziggo GO, dus daar hangt het vermoedelijk mee samen.

Helaas hebben we de app nooit ondersteund op een Google Chromebook, als het altijd heeft gewerkt is dat uiteraard mooi meegenomen, maar je kunt het beste gebruik maken van ziggogo.tv in je browser. Daar zou alles wel moeten werken. Ik neem je melding wel mee naar de ontwikkelaars.

Henk 1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt, hartelijk dank!

jim53

Level 5
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Ook bij mij verschijnt de foutmelding 4003 op mijn Chromebook: ik gebruik niet de app,  wel de download ziggogo.tv

Volgens moderator Alex (zie hieronder) moet dat geen probleem zijn, zeker omdat die altijd gewerkt heeft onder google chrome.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Super! @Henk 1 

@jim53 - Hetzelfde verhaal geldt inderdaad ook voor de web app. Chromebooks in zijn geheel ondersteunen we niet officieel, dus in theorie kun je altijd tegen problemen aanlopen, maar in bijna alle gevallen werkt het wel gewoon via de browser zelf (dus inderdaad niet de web app of de app).

Leda

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde foutmelding bij gebruik van Ziggo app op Chromebook. Ziggogo.tv via browser op Chromebook werkt wel.

Maar zou het toch wel fijn vinden als de developers dit zouden kunnen oplossen en we weer gewoon de Ziggo app kunnen gebruiken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9614Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4369Likes

Hi @Leda,

Top dat de browser in ieder geval werkt en goed dat je hier je feedback deelt! 

Het besturingssysteem van Chromebooks zit technisch net allemaal wat anders in elkaar dan wat we al ondersteunen. We weten van de wens om het te ondersteunen op Chromebooks en delen dit intern ook actief. Overigens is er vandaag een nieuwe versie verschenen voor Android (4.46.6219), mogelijk merk je daar nog verbeteringen in. Zo niet, dan is het helaas afwachten en tot die tijd alsnog de browser gebruiken.