via de Ziggo go app krijg ik sinds ongeveer 2 weken de extra zenders niet meer. Heb de app al meermalen opnieuw geïnstaleerd en heb al 3 x contact gehad met tel. 1200 zonder resultaat. Wat is de oplossing? Op de tv werkt het wel allemaal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.
Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.
Laat je weten of dit lukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.
Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.
Laat je weten of dit lukt?
Hartelijk bedankt voo uw reactie, inderdaad stonden de extra zenders niet aangevinkt bij favorieten. Ik heb dit nu wel gedaan en alles werkt weer zoals het enkele weken geleden ook was. Triest dat de klantenservice van Ziggo dit niet wist (4x contact gehad). Blijft mijn vraag hoe komt het dat deze zenders ineens verdwenen waren?
Nogmaals bedankt en ik groet je vanaf mijn vakantieadres waar ik nu de betrokken zenders weer kan bekijken.
Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit in eerder contact niet als advies is meegegeven, dat had veel tijd en moeite gescheeld. Met de laatste update van Ziggo GO zien we dit probleem helaas vaker voorbij komen 😞
Mooi dat alles nu weer in orde is en je de extra zenders weer kunt kijken zonder problemen. Nog een fijne vakantie verder!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.