1
Vraag
2
Reacties
wike46

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app: Extra zenders niet zichtbaar

via de Ziggo go app krijg ik sinds ongeveer 2 weken de extra zenders niet meer. Heb de app al meermalen opnieuw geïnstaleerd en heb al 3 x contact gehad met tel. 1200 zonder resultaat. Wat is de oplossing? Op de tv werkt het wel allemaal.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.

Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.

Laat je weten of dit lukt? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.

Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.

Laat je weten of dit lukt? 

wike46
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk bedankt voo uw reactie, inderdaad stonden de extra zenders niet aangevinkt bij favorieten. Ik heb dit nu wel gedaan en alles werkt weer zoals het enkele weken geleden ook was. Triest dat de klantenservice van Ziggo dit niet wist (4x contact gehad). Blijft mijn vraag hoe komt het dat deze zenders ineens verdwenen waren? 

Nogmaals bedankt en ik groet je vanaf mijn vakantieadres waar ik nu de betrokken zenders weer kan bekijken. 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 548Likes

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit in eerder contact niet als advies is meegegeven, dat had veel tijd en moeite gescheeld. Met de laatste update van Ziggo GO zien we dit probleem helaas vaker voorbij komen 😞

Mooi dat alles nu weer in orde is en je de extra zenders weer kunt kijken zonder problemen. Nog een fijne vakantie verder! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic