Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
wike46
Level 1

Ziggo go app: Extra zenders niet zichtbaar

via de Ziggo go app krijg ik sinds ongeveer 2 weken de extra zenders niet meer. Heb de app al meermalen opnieuw geïnstaleerd en heb al 3 x contact gehad met tel. 1200 zonder resultaat. Wat is de oplossing? Op de tv werkt het wel allemaal.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.

Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.

Laat je weten of dit lukt? 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @wike46! Sorry voor de late reactie allereerst 😞 Ik begrijp dat je sinds enkele weken je extra zenders in de Ziggo GO app mist en dat contact met onze klantenservice je niet verder heeft geholpen. Dat is natuurlijk jammer. Hopelijk kan ik je via deze weg verder helpen.

Ik adviseer je om in de Ziggo GO app naar de Instellingen te gaan en daar te checken of je de zenderlijst kunt herstellen en/of er favorieten aan staan. Naar alle waarschijnlijkheid los je daar het probleem op en heb je dan alle zenders weer tot je beschikking.

Laat je weten of dit lukt? 

0 Kudos
wike46
Level 1
Topicstarter

Hartelijk bedankt voo uw reactie, inderdaad stonden de extra zenders niet aangevinkt bij favorieten. Ik heb dit nu wel gedaan en alles werkt weer zoals het enkele weken geleden ook was. Triest dat de klantenservice van Ziggo dit niet wist (4x contact gehad). Blijft mijn vraag hoe komt het dat deze zenders ineens verdwenen waren? 

Nogmaals bedankt en ik groet je vanaf mijn vakantieadres waar ik nu de betrokken zenders weer kan bekijken. 

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit in eerder contact niet als advies is meegegeven, dat had veel tijd en moeite gescheeld. Met de laatste update van Ziggo GO zien we dit probleem helaas vaker voorbij komen 😞

Mooi dat alles nu weer in orde is en je de extra zenders weer kunt kijken zonder problemen. Nog een fijne vakantie verder! 

0 Kudos