1
Vraag
2
Reacties
Cyriel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go app - Android TV Xiaomi mi box - Vastlopen. Elke dag opnieuw inloggen.

Go app loopt erg vaak vast, beeld blijft met regelmaat hangen, moet nu elke dag opnieuw inloggen. Dit is sinds de grote update, en bij verdere updates gewoon NIET verbetert. Vind echt verbijsterend dat dit gewoon niet opgelost wordt.... @Ziggo, wat hebben jullie er ongelofelijke KUT app van gemaakt. Is de app überhaupt wel  getest voor de release?  

 

@Ziggo wanneer gaan jullie dit GVD is oplossen?

 

Iemand nog ideeën?  

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7968Posts
  • 305Oplossingen
  • 3004Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Hier de huisregels.

https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/De-huisregels-van-de-Ziggo-Community/td-p/669528

 

En ik denk dat de box die je benoemd  niet officieel door Ziggo wordt ondersteund , wil niet zeggen dat het niet werken kan of heeft gewerkt.

Maar bij een update kan het wel zo zijn dat er meer van de systeem resources wordt gevraagd.

 

Zelf denk ik dat het zo is.

 

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

 

 

Ronihd_0-1666516592346.png

 

 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7968Posts
  • 305Oplossingen
  • 3004Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Hier de huisregels.

https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/De-huisregels-van-de-Ziggo-Community/td-p/669528

 

En ik denk dat de box die je benoemd  niet officieel door Ziggo wordt ondersteund , wil niet zeggen dat het niet werken kan of heeft gewerkt.

Maar bij een update kan het wel zo zijn dat er meer van de systeem resources wordt gevraagd.

 

Zelf denk ik dat het zo is.

 

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv

 

 

Ronihd_0-1666516592346.png

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic