Peterenmaritza

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go afspelen sbs 6 hapert

Opnames op ziggo go afspelen van sbs 6 is een drama.
Afspelen hapert en vaak volgt er een time out .

Opnames van andere zenders werken echter wel en kunnen prima afgespeeld worden.

Iemand bekend met dit probleem en zo ja wat kan ik er aan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij is het probleem spontaan opgelost

wellicht een bug geweest?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welk apparaat gebruik je Ziggo Go?

Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op de iPad en iPhone 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Apple is voor mij te onbekend om iets zinnigs over te zeggen.

 

Mogelijk kan @EnergieBoy hier meer over geven.

Hij komt langs als /zodra hij online is.

Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Aanvulljng

opnames gemaakt van alle npo en rtl zenders en deze geven geen problemen. Ook Talpa zender Veronica werkt prima 

het gaat alleen fout bij SBS6

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Oh jee, dat klinkt niet best. Als alles het wel normaal doet, en SBS6 is de boosdoener, dan ligt het niet aan je toestel. Ja, je zou de app eens kunnen deleten en opnieuw installeren, maar ik verwacht er niet veel van. Ik denk dat er eerder door iemand van Ziggo naar moet kijken. Wat me nog opkomt, als je kijkt via een browser naar Ziggo GO? www.ziggogo.tv 

Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oké dank voor je reactie .

ik ga naar ziggo en ga de app opnieuw installeren 

ZNewbie

Level 4
  • 41Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Hapering-sbs6/td-p/795881

 

Ik had dus hetzelfde al leek het gister avond goed te gaan bij jouw ook weer @Peterenmaritza  ?

Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja bij mij gisteravond dus ook oké .

merkwaardig dat het alleen SBS6 betrof

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Peterenmaritza en @ZNewbie


Wat vaag dat jullie beide ditzelfde probleem hebben ervaren. Hoe gaat het nu? En is het al gelukt om te checken of het probleem ook voorkomt via https://ziggogo.tv/ ? 

Peterenmaritza
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij is het probleem spontaan opgelost

wellicht een bug geweest?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Dat zou je dan wel zeggen als jullie dit beide hebben ervaren op hetzelfde moment. Mocht het toch weer opnieuw voorkomen dan weet je ons te vinden! En voor nu wens ik je (alvast) een fijn weekend 🙂 

Uitgelicht topic