Zenders werken niet. Video niet beschikbaar is mededeling. Rest app ( inloggen ed werkt wel)
wie heeft oplossing????
Opgelost! Ga naar oplossing.
Net een oplossing gevonden van mijn probleem. In de app terug zetten op gedeeld profiel. Daarna via Safari naar ziggogo.tv. Daar had ik beeld. Toen daarna naar app terug. Eerst wilde hij nog niet maar na 5 sec ineens weer beeld. Rarara. Hoe kan het????
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij mij werken de ZiggoSport kanalen niet meer. Er wordt aan gewerkt en ze komen er op terug. Fijn dat je weet wanneer het ook wordt opgelost. Tijdpad konden ze niet geven
Net een oplossing gevonden van mijn probleem. In de app terug zetten op gedeeld profiel. Daarna via Safari naar ziggogo.tv. Daar had ik beeld. Toen daarna naar app terug. Eerst wilde hij nog niet maar na 5 sec ineens weer beeld. Rarara. Hoe kan het????
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.