Wim van den Akk
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo go: Zenders niet beschikbaar

Ik krijg melding op app zenders niet beschikbaar of hiervoor moet je abonnement hebben. Gister al mijn ziggo account verwijderd en nieuwe account aangemaakt. Ik heb echter nog steeds geen zenders en kan niet Live TV kijken.

 

Wie heeft het lumineuze idee voor oplossing. Die krijgt van mij een Grand Prestige van HERTOG JAN

 

Wim

14 Reacties 14
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41461Reacties
  • 2347Oplossingen
  • 8657Likes

"Gister al mijn ziggo account verwijderd en nieuwe account aangemaakt." ???

Dat is vreemd, want Mijn Ziggo verwijderen kan niet, als het goed is.

Waar heb je dat gedaan? Op welke pagina in Mijn Ziggo?

 

Heb je een nieuw Mijn Ziggo aan kunnen maken met je huidige klantnummer?

 
Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klantenservice heeft dat gedaan

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja met mijn klantnummer heb ik weer een mijn ziggo kunnen aanmaken

Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1578Reacties
  • 127Oplossingen
  • 307Likes

Oeh! Een Grand Prestige van Hertog Jan! Daar loopt iedereen wel een stap harder voor, niet waar? Bedankt voor je leuke openingspost en welkom op de Community @Wim van den Akk

Ik ben er even ingedoken en ik vrees dat de Grand Prestige aan mijn neus voorbij gaat. De afgelopen dagen heb je intensief contact met ons gehad, waarbij we tot de conclusie zijn gekomen dat er administratief iets niet helemaal lekker loopt. Er is door de zakelijke afdeling een incident aangemaakt. Mijn collega's pakken dit incident zo snel mogelijk op. Nu maar duimen dat je snel weer toegang hebt tot Live TV op Ziggo Go! Als er nog iets is, geef gerust een gil. 

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Vincent,

 

Dank voor je reactie, dat geeft de burger moed. Ik wacht in spanning af. 

Rinaldootje
Raadgever
  • 98Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb je al eens de cookies van je browser, betreffende ziggo verwijdert?

Ik heb dit ook wel eens, en het verwijderen van de cookies van ziggo in mijn browser verhelpt het dan.

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Vincent, ik heb nog steeds geen Ziggo Go! . Kan er weer eens achteraan gaan.

Thanks

Jamyla Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 997Reacties
  • 98Oplossingen
  • 173Likes

Het probleem wordt momenteel nog steeds onderzocht @Wim van den Akk
Er staat een ticket open bij onze IT specialisten en daar zijn ze jouw probleem nog steeds aan het uitvogelen. Zodra we meer weten wordt er contact opgenomen 🙂

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is er al voortgang te melden , met het oplossen van mijn probleem. Heb nog steeds geen GO!!

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4410Reacties
  • 420Oplossingen
  • 1316Likes

Hi @Wim van den Akk,

 

Helaas heb ik nog geen nieuwe update voor je. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je weten!

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo hallo, ik kan ziggo go wel vergeten? Betaal € 150 per maand!?!

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 6072Reacties
  • 478Oplossingen
  • 1257Likes

@Wim van den Akk We begrijp dat dit ontzettend vervelend voor je is. Zoals gezegd werken we achter de schermen hard aan een oplossing. Zodra wij meer informatie voor je hebben laten wij het jou weten.

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4410Reacties
  • 420Oplossingen
  • 1316Likes

Hi @Wim van den Akk,

 

We hebben inmiddels iets meer duidelijkheid. In eerste instantie lijkt het te gaan om het abonnement wat je hebt. Deze bevat geen Ziggo GO en door een wijziging in onze systemen is aan het licht gekomen dat je hiermee geen recht hebt om te kijken. Je hebt hiervoor Digitale TV nodig, daarmee was het onderzoek gesloten.

 

Nu zit jouw situatie tussen wal en schip, want je hebt wel digitale tv, maar dat verloopt weer via een 'los' abonnement wat ook gedeeltelijk gekoppeld is aan het zakelijke stuk. Wij (moderators van de Community) hebben geen inzicht in deze zakelijke abonnementen.

 

Ondanks dat het tussen wal en schip valt, mag jij daar natuurlijk niet de dupe van worden. Het blijft voor mij lastig om hier verder inhoudelijk op in te gaan. Ik heb daarom je gegevens doorgezet naar de zakelijke afdeling die hier over gaat en hier vanaf weten. Zij nemen contact telefonisch contact met je op om samen de huidige situatie/abonnement en mogelijkheden te bespreken. 

Wim van den Akk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog niets gehoord?

Uitgelicht topic