Hi @Wim van den Akk,
We hebben inmiddels iets meer duidelijkheid. In eerste instantie lijkt het te gaan om het abonnement wat je hebt. Deze bevat geen Ziggo GO en door een wijziging in onze systemen is aan het licht gekomen dat je hiermee geen recht hebt om te kijken. Je hebt hiervoor Digitale TV nodig, daarmee was het onderzoek gesloten.
Nu zit jouw situatie tussen wal en schip, want je hebt wel digitale tv, maar dat verloopt weer via een 'los' abonnement wat ook gedeeltelijk gekoppeld is aan het zakelijke stuk. Wij (moderators van de Community) hebben geen inzicht in deze zakelijke abonnementen.
Ondanks dat het tussen wal en schip valt, mag jij daar natuurlijk niet de dupe van worden. Het blijft voor mij lastig om hier verder inhoudelijk op in te gaan. Ik heb daarom je gegevens doorgezet naar de zakelijke afdeling die hier over gaat en hier vanaf weten. Zij nemen contact telefonisch contact met je op om samen de huidige situatie/abonnement en mogelijkheden te bespreken.