ziggo go tv via de browser hapert vaak (meestal pas na ongeveer een half uur kijken) op mijn bekabelde Windows 10 computer en ook via de Wifi op mijn laptop. De internet snelheid is al gecontroleerd en ik heb verder op andere sites geen problemen. Via de app op mijn telefoon gaat het prima.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het nog niet geprobeerd met Microsoft Edge. Onlangs ging het in Firefox voor een programma wel goed. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik bijv. bij Facebook Live ook problemen heb in Firefox en dat werkte in Edge beter. Ik vermoed dus dat dit soort streaming beter gaat in Edge. Ik ga daarom voor dit soort dingen maar Edge gebruiken. Ik meld me wel weer als ik toch nog problemen ervaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke computer is dat precies? Graag merk, model, cijfers en letters.
Hi @Lodie_14.ZGG! Leuk je hier te mogen verwelkomen op de Community 🙂 Ik zie dat @Bert je al te hulp is geschoten voor het probleem dat je met Ziggo GO ervaart op je computers. Zie je mogelijkheid meer te vertellen over de computers die je in gebruik hebt?
Het gebeurt op mijn beide desktop computers. De ene is een vrij oude Acer computer, dus dat zou ik nog kunnen begrijpen. De andere is een HP Workstation. Model , cijfers en letters kan ik je helaas niet melden, maar hij heeft 32 GB RAM en een TB SSD schijf erin zitten. Op mijn laptop gaat het via de Wifi ook niet goed. Dat is een Acer Aspire S3, ook best een oudje dus. Het vreemde is alleen dat ik op alle computers geen problemen heb met video's van ander websites.
Welke browser gebruik je?
Windows 10
Sorry, je zei Browser en niet Besturingssysteem. (Dom LOL) Ik gebruik Firefox.
Ik meen van Firefox meerdere problemen te hebben gelezen op dit forum, maar ik gebruik hem zelf niet.
Ik heb een HP workstation 16 MB RAM en 512 GB SSD en heb geen problemen met Edge.
@Lodie_14.ZGG, kuren met Ziggo Go zijn altijd irritant. Ervaar je dit ook als je een andere browser test?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ga dat wel doen. Ik vind het wel vervelend om alleen voor Ziggo Go een andere browser te moeten gebruiken,want ik vind Firefox verder een hele fijne browser en wil die dus niet inruilen voor een andere.
Het is wel vreemd dat het pas optreedt na ongeveer een half uur kijken. Dat eerste half uur gaat het prima. Ik ga het wel in Edge uitproberen, maar ik vind het wel vervelend om alleen voor Ziggo Go een andere browser te moeten gebruiken, want ik vind Firefox verder een hele fijne browser en wil die dus niet inruilen voor een andere.
Ziggo Go, werkt eigenlijk alleen goed in Microsoft Edge. Met andere browsers zijn er problemen. Chrome en Edge zijn beide build on Chromium, alleen Edge werkt beter met Ziggo Go, Netflix etc. Aangezien je normaal Firefox gebruikt kan je Edge ook alleen gebruiken voor Ziggo Go, de rest voor het browsen gewoon Firefox
Een content aanbieder is ook niet verplicht her te laten werken in elke browser
Bedankt voor jouw toevoeging, @Template
Houdt ons niet langer in spanning, @Lodie_14.ZGG 😉
Is het gelukt met een andere browser?
Ik heb het nog niet geprobeerd met Microsoft Edge. Onlangs ging het in Firefox voor een programma wel goed. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik bijv. bij Facebook Live ook problemen heb in Firefox en dat werkte in Edge beter. Ik vermoed dus dat dit soort streaming beter gaat in Edge. Ik ga daarom voor dit soort dingen maar Edge gebruiken. Ik meld me wel weer als ik toch nog problemen ervaar.
@Lodie_14.ZGG Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat het in een andere browser nu wel werkt. Op het moment dat het in andere browser niet lekker werkt, wil het nog wel eens helpen om de browserinstellingen eens te resetten. Laat het maar weten op het moment dat je weer problemen ervaart. We helpen je hier dan graag verder. Nog een prettige dag gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.