1
Vraag
2
Reacties
Lodie_14.ZGG

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go TV via de browser is vaak aan het bufferen

ziggo go tv via de browser hapert vaak (meestal pas na ongeveer een half uur kijken) op mijn bekabelde Windows 10 computer en ook via de Wifi op mijn laptop. De internet snelheid is al gecontroleerd en ik heb verder op andere sites geen problemen. Via de app op mijn telefoon gaat het prima.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het nog niet geprobeerd met Microsoft Edge. Onlangs ging het in Firefox voor een programma wel goed. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik bijv. bij Facebook Live ook problemen heb in Firefox en dat werkte in Edge beter. Ik vermoed dus dat dit soort streaming beter gaat in Edge. Ik ga daarom voor dit soort dingen maar Edge gebruiken. Ik meld me wel weer als ik toch nog problemen ervaar.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70402Posts
  • 4899Oplossingen
  • 19892Likes

Welke computer is dat precies? Graag merk, model, cijfers en letters.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Lodie_14.ZGG! Leuk je hier te mogen verwelkomen op de Community 🙂 Ik zie dat @Bert je al te hulp is geschoten voor het probleem dat je met Ziggo GO ervaart op je computers. Zie je mogelijkheid meer te vertellen over de computers die je in gebruik hebt? 

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het gebeurt op mijn beide desktop computers. De ene is een vrij oude Acer computer, dus dat zou ik nog kunnen begrijpen. De andere is een HP Workstation. Model , cijfers en letters kan ik je helaas niet melden, maar hij heeft 32 GB RAM en een TB SSD schijf erin zitten. Op mijn laptop gaat het via de Wifi ook niet goed. Dat is een Acer Aspire S3, ook best een oudje dus. Het vreemde is alleen dat ik op alle computers geen problemen heb met video's van ander websites.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70402Posts
  • 4899Oplossingen
  • 19892Likes

Welke browser gebruik je?

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Windows 10

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Sorry, je zei Browser en niet Besturingssysteem. (Dom LOL) Ik gebruik Firefox.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70402Posts
  • 4899Oplossingen
  • 19892Likes

Ik meen van Firefox meerdere problemen te hebben gelezen op dit forum, maar ik gebruik hem zelf niet.

Ik heb een HP workstation 16 MB RAM en 512 GB SSD en heb geen problemen met Edge.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@Lodie_14.ZGG, kuren met Ziggo Go zijn altijd irritant. Ervaar je dit ook als je een andere browser test? 

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ga dat wel doen. Ik vind het wel vervelend om alleen voor Ziggo Go een andere browser te moeten gebruiken,want ik vind Firefox verder een hele fijne browser en wil die dus niet inruilen voor een andere.

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is wel vreemd dat het pas optreedt na ongeveer een half uur kijken. Dat eerste half uur gaat het prima. Ik ga het wel in Edge uitproberen, maar ik vind het wel vervelend om alleen voor Ziggo Go een andere browser te moeten gebruiken, want ik vind Firefox verder een hele fijne browser en wil die dus niet inruilen voor een andere.

Template

Level 16
  • 2185Posts
  • 48Oplossingen
  • 655Likes

Ziggo Go, werkt eigenlijk alleen goed in Microsoft Edge. Met andere browsers zijn er problemen. Chrome en Edge zijn beide build on Chromium, alleen Edge werkt beter met Ziggo Go, Netflix etc. Aangezien je normaal Firefox gebruikt kan je Edge ook alleen gebruiken voor Ziggo Go, de rest voor het browsen gewoon Firefox

Een content aanbieder is ook niet verplicht her te laten werken in elke browser 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1001Likes

Bedankt voor jouw toevoeging, @Template
Houdt ons niet langer in spanning, @Lodie_14.ZGG 😉
Is het gelukt met een andere browser?

Lodie_14.ZGG
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het nog niet geprobeerd met Microsoft Edge. Onlangs ging het in Firefox voor een programma wel goed. Ik heb overigens wel gemerkt dat ik bijv. bij Facebook Live ook problemen heb in Firefox en dat werkte in Edge beter. Ik vermoed dus dat dit soort streaming beter gaat in Edge. Ik ga daarom voor dit soort dingen maar Edge gebruiken. Ik meld me wel weer als ik toch nog problemen ervaar.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17971Posts
  • 1339Oplossingen
  • 6559Likes

@Lodie_14.ZGG Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat het in een andere browser nu wel werkt. Op het moment dat het in andere browser niet lekker werkt, wil het nog wel eens helpen om de browserinstellingen eens te resetten. Laat het maar weten op het moment dat je weer problemen ervaart. We helpen je hier dan graag verder. Nog een prettige dag gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic