1
Vraag
2
Reacties
Martijn H1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go TV kijken op laptop werkt niet: 'Je hebt een abonnement nodig'

Als ik op mijn laptop inlog op de ziggo go app dan zie ik wel films maar zodra ik op TV Kijken klik krijg ik de melding 'Oops something went wrong' en bij TV & Replay de melding 'Geen abonnement je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken'

 

Op mijn mobiel werkt alles wel!!

 

Hoe kan het dat dit op mijn laptop niet werkt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Er is een storing met de koppeling tussen de cloud en de app: Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en clou... - Ziggo Community

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Als je Ziggo Go kijkt met deze link neem ik aan https://www.ziggogo.tv/nl.html

In welke browser doe je dit, in Edge, Chrome of Firefox

 

Klik eens op het slotje voor de URL en check of alles wel goed staat zoals hier:

 

Als je een Adblocker of VPN aan hebt zet deze eens uit.

 

Meer info klik op Site instellingenMeer info klik op Site instellingenSchermafbeelding 2022-07-21 om 13.39.05.pngSchermafbeelding 2022-07-21 om 13.39.15.png

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Anders raad ik je aan even advies wat boven in het topic wordt aangeven even daar heen te gaan, daar staan alle issues met de Ziggo Go Update van toen en nu, dan heb je een overzicht wat er speelt.

 

Ziggo GO krijgt een update!!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Hier staan alle issue vermeld die over de Ziggo Go genoteerd zijn en bijgehouden worden door de Ziggo Medewerkers.

Ziggo Go krijgt een Update!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Er is een storing met de koppeling tussen de cloud en de app: Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en clou... - Ziggo Community

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Heb me macro al aangepast. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Dave! Ik geef de link waar Ziggo informatie geeft over de huidige storing.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Hier werkt de Ziggo App ook nog niet op de AppleTV, heb de Mini gister maar naar boven verkast. Gelukkig heb ik die bewaard en de CI+ ingeruild, de rest komt vast goed. 

Dank je voor de Link ook @Bert  😉👍🏻

Martijn H1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Dave ik heb dit gedaan maar het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds dezelfde meldingen

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Martijn H1,

Welkom op de Community! Raar dat Ziggo Go wel op je mobiel werkt, maar niet op je laptop.

Gebruik je hiervoor dezelfde inloggegevens? Dan onderzoeken we dit graag!

Zorg er daarom voor dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan. Deze gegevens zijn niet openbaar te zien, maar moderators kunnen dan gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op deze link, op de volgende pagina naar beneden scrollen.

Laat je in dit topic weten als je dat hebt gedaan? Ook zijn we benieuwd naar wat voor laptop je hebt en of dit op alle zenders speelt. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Erik P Het is helaas niet vreemd, het is een bestaande storing in de koppeling in de achtergrond.

Had hier hetzelfde zaterdagmiddag, geen abonnement op de Next, geen abonnement op Ziggo Go TV en op de Ziggo Go app in Android was er wel TV en replay.

 

Helpdesk gebeld, 1e update naar Next werkte niet binnen een paar minuten.

Probleem werd doorgezet naar technische afdeling voor een andere update van de Next en 5 minuten later werkte alles weer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic